Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αποτίμηση της περιόδου των θερινών εκπτώσεων από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά – Καταγραφή μείωσης πωλήσεων κατά 20%

Σε χαμηλότερο επίπεδο, σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, κινήθηκαν οι πωλήσεις κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων στην αγορά του Πειραιά, ενώ επιβεβαιώνονται οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, που προσαρμόζονται στο επίπεδο διαβίωσης και στο πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών. Αυτό προκύπτει από τη καθιερωμένη έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς για την πορεία των καλοκαιρινών εκπτώσεων, που διενεργήθηκε και φέτος με αυξημένη συμμετοχή.

Όπως σημειώνει ο ΕΣΠ σε ανακοίνωσή του: «Αναλυτικά, το 62% των ερωτηθέντων εμπόρων κινήθηκε πτωτικά σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο, ενώ ανοδικά μόνο το 5%. Στην πλειονότητα καταγράφηκε μείωση έως 20%, ενώ σαν καλύτερη περίοδος από άποψη αγοραστικής κίνησης αναδείχθηκε ο μήνας Ιούλιος.

Εξίσου σημαντική για την έρευνα, αποτελεί η διαπίστωση των τοπικών επιχειρήσεων, πως τα κυριότερα προβλήματα σήμερα για την αγορά είναι η μειωμένη καταναλωτική δαπάνη των πελατών, η ακρίβεια σε μια σειρά βασικών αγαθών που πιέζουν το εισόδημα των νοικοκυριών και η διαφορετική ιεράρχηση των αναγκών τους.

Από την άλλη πλευρά, θετικό μήνυμα εξέπεμψε η Πειραϊκή αγορά, καθώς η έρευνα κατέδειξε την υψηλή προσαρμοστικότητά της στις νέες προκλήσεις. Μία στις δύο επιχειρήσεις δήλωσαν πως απορρόφησαν το σύνολο των ανατιμήσεων και προέβησαν σε γενναίες εκπτώσεις, ενώ αυξανόμενο είναι το ποσοστό των καταστημάτων που αποκτούν ψηφιακό κανάλι και επενδύουν στη συνολική αναβάθμισή τους.

Ιδιαίτερα σημαντικό για να σημειωθεί είναι πως, οι εκτεταμένοι έλεγχοι που διενεργήθηκαν στην αγορά την εκπτωτική περίοδο, κατέδειξαν μηδενικό βαθμό παραβατικότητας των εμπορικών επιχειρήσεων. Άλλωστε, αυτές έχουν αποδείξει κατ’ επανάληψη το υψηλό ποσοστό συμμόρφωσής τους με την νομοθεσία, την φορολογική τους συνείδηση και την ιδιαίτερη φροντίδα τους στο ακριβότερό τους περιουσιακό στοιχείο: την σχέση τους με τον πελάτη τους».

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Η αγωνιστική δράση στο EURO 2024 συνεχίζεται την Κυριακή (16/6) με τρία ακόμη σπουδαία παιχνίδια για τον 3ο και 4ο όμιλο, όπου μπαίνουν στη…...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Kumho έχει ισχυρή φήμη και φανατικούς φίλους, οδηγούς κάθε είδους και στυλ. Σε σύγκριση με άλλες μάρκες, τα ελαστικά Kumho ξεχωρίζουν για την...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Με επένδυση 362 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο για την υλοποίηση παρεμβάσεων μόνωσης και αερισμού και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος, ένα κτίριο μπορεί να μετατραπεί...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η εμπλοκή της BYD στον κόσμο του αθλητισμού είναι καλά εδραιωμένη. Η εταιρεία ήταν ο Επίσημος Συνεργάτης Αυτοκινήτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χειροσφαίρισης Γυναικών της...