Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Τα τρωτά σημεία στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας των ελληνικών τρένων

Με δεδομένο το ανθρώπινο λάθος που προκάλεσε τη φονική σύγκρουση των 2 τρένων, τα ερωτήματα επικεντρώνονται στην απουσία των δικλείδων ασφαλείας, ώστε να μην είναι η ασφάλεια των δρομολογίων και των επιβατών στην ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου.

Υπάρχουν 3 δικλείδες που σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρέπει να έχουν τοποθετηθεί σε όλο το δίκτυο:

  1. Τηλεδιοίκηση: να μπορεί δηλαδή το κέντρο ελέγχου να γνωρίζει, απομακρυσμένα, ανά πάσα στιγμή το στίγμα του τρένου
  2. Σηματοδότηση: τα κοινώς λεγόμενα φανάρια
  3. ETCS: Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων

Το ECTS λειτουργεί ψηφιακά και επιτρέπει σε κάποιον ακόμη και από απόσταση να ακινητοποιήσει το τρένο.

Το σύστημα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και στο συρμό και στις ράγες. Εάν κάποιο από τα δύο συστήματα δεν είναι εγκατεστημένο, υπάρχει πρόβλημα.

Στο επίπεδο 1, το σύστημα προβλέπει τη χρήση σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί αν δεν υπάρχουν σηματοδότες.

Δεδομένου ότι το σύστημα είχε εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους συρμούς και δεν υπάρχει πλήρης εγκατάσταση πάνω στις ράγες, είναι σαν μην το έχεις.Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΥΓΕΙΑ

Οι άνδρες με χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη. Ερευνητές με επικεφαλής μια ομάδα από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Με την έναρξη της αναμέτρησης στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ μπήκε πολύ δυνατά με σκοπό να αιφνιδιάσει τον Παναθηναϊκό, προειδοποιώντας μόλις στο τρίτο λεπτό με...

ΕΛΛΑΔΑ

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα «MyCoast» στις 15 ημέρες λειτουργίας της έχει δεχθεί εκατοντάδες καταγγελίες για αυθαιρεσίες στις ελληνικές παραλίες, πριν καν ξεκινήσει το καλοκαίρι....

ΔΙΕΘΝΗ

Τα νερά άρχισαν να αποσύρονται από ορισμένους τομείς της νότιας Βραζιλίας, που σάρωσαν πλημμύρες, αποκαλύπτοντας την έκταση των καταστροφών που έχει υποστεί η περιοχή,...