Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Renault Scenic Vision: Yβριδικό, ηλεκτρικό και υδρογονοκίνητο, ταυτόχρονα!

Το πρωτότυπο Renault Scenic Vision δεν είναι απλώς ο προπομπός του επόμενου Scenic. Δείχνει ταυτόχρονα το δρόμο που θέλει να ακολουθήσει η Γαλλική εταιρία προς μία πιο βιώσιμη, πιο ασφαλή και χωρίς περιορισμούς, κινητικότητα.

Και το κάνει αυτό με τρία βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Σχεδίαση “eco-design”: το 70% των υλικών του αυτοκινήτου είναι προϊόν ανακύκλωσης, ενώ το 95% αυτών είναι ανακυκλώσιμα – συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαφύλαξη των πόρων. Για παράδειγμα, οι πόρτες έχουν κατασκευαστεί από 100% ανακυκλώσιμα φύλλα αλουμινίου.
  2. Υβριδικό σύστημα κίνησης – ηλεκτρικό και υδρογονοκίνητο: είναι σύμφωνα με την Renault το αυτοκίνητο που απαιτεί λιγότερες και μικρότερες στάσεις ανεφοδιασμού. Το ανθρακικό του αποτύπωμα, συμπεριλαμβανόμενης και της μπαταρίας του, είναι μικρότερο: To Renault Scenic Vision είναι ένα όχημα μηδενικών εκπομπών (στην παραγωγή του και στη χρήση του), ενώ το αποτύπωμα άνθρακα είναι κατά 75% χαμηλότερο από ένα συμβατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
  3. Κορυφαία ασφάλεια: η τεχνολογία που ενσωματώνεται στο αυτοκίνητο αναβαθμίζει το επίπεδο ασφαλείας οδηγού και επιβατών περιορίζοντας τον αριθμό των ατυχημάτων, έως και 70%.

Η εμφάνιση του Scenic Vision θα περάσει κατά 90% σε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Renault που θα μπει στην παραγωγή το 2024. Ο δυναμισμός που διακρίνει όλα τα νέα αυτοκίνητα της γαλλικής φίρμας συνδυάζεται με φουτουριστικά στοιχεία όπως τα φωτιζόμενα λογότυπα σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον crossover αμάξωμα μήκους 4,5 μέτρων.

Παραμένει άγνωστο αν οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες και η έλλειψη κεντρικής κολόνας περάσουν στο αυτοκίνητο παραγωγής, οι πολύ μεγάλοι και πρακτικοί χώροι όμως θα είναι χαρακτηριστικό του μοντέλου.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο στο Scenic Vision έχει το υβριδικό σύστημα κίνησης. Ουσιαστικά έχουμε ένα κλασικό, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία 40 kWh που φορτίζει στην πρίζα ή σε σταθμό φόρτισης και τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς.

Όταν αδειάσει η μπαταρία, κυψέλες υδρογόνου 15 kW αναλαμβάνουν να παράξουν ηλεκτρική ενέργεια με την οποία φορτίζουν τη μπαταρία, σε ρόλο ουσιαστικά range extender. Σύμφωνα με τη Renault, το Scenic Vision, μια στάση 5’ για ανεφοδιασμό με 2,5 κιλά υδρογόνο. Η συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει έως και 800 km!

Το συγκεκριμένο, πολλά υποσχόμενο σύστημα δίνει λύση στους μεγάλους χρόνους που απαιτεί η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα μακρινά ταξίδια και προορίζεται να μπει στην παραγωγή μετά το 2030, οπότε και αναμένεται να έχει αναπτυχθεί πανευρωπαϊκά ένα επαρκές δίκτυο με πρατήρια υδρογόνου.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Kumho έχει ισχυρή φήμη και φανατικούς φίλους, οδηγούς κάθε είδους και στυλ. Σε σύγκριση με άλλες μάρκες, τα ελαστικά Kumho ξεχωρίζουν για την...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Με επένδυση 362 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο για την υλοποίηση παρεμβάσεων μόνωσης και αερισμού και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος, ένα κτίριο μπορεί να μετατραπεί...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η εμπλοκή της BYD στον κόσμο του αθλητισμού είναι καλά εδραιωμένη. Η εταιρεία ήταν ο Επίσημος Συνεργάτης Αυτοκινήτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χειροσφαίρισης Γυναικών της...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Επιστήμονες στην Κίνα διαπίστωσαν ότι ορισμένα φάρμακα κατά της ελονοσίας δείχνουν πολλά υποσχόμενα στη θεραπεία του συνδρόμου πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS), μιας ενδοκρινικής διαταραχής που...