Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Facebook – Instagram: «Καμπάνα» 390 εκατ. ευρώ από την Κομισιόν για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta Platforms, τη μητρική εταιρεία του Facebook, για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών σε προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram, επέβαλε η Κομισιόν.

Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως αναφέρει σχετικά το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς καθώς απαιτούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.

Νωρίτερα σήμερα, η Meta ανέφερε ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξημένες κατά 50,2% ήταν οι εισαγωγές φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα τον Απρίλιο, φτάνοντας τους 88.851 τόνους έναντι 59.156 τόνων τον ίδιο μήνα του...

ΔΙΕΘΝΗ

Ο Ρεπουμπλικάνος Ντόναλντ Τραμπ αρνήθηκε να δεσμευτεί ρητά ότι θα αναγνωρίσει το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών του Νοεμβρίου, στις οποίες θα βρεθεί ξανά αντιμέτωπος...

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περί τις 23:00 το βράδυ, στη λεωφόρο Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ένα όχημα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, παρέσυρε πέντε...

LIFESTYLE

H Αθηνά Οικονομάκου πριν από μία εβδομάδα ανακοινώσει το χωρισμό της είχε αναρτήσει στο TikTok ένα βίντεο, στο οποίο τραγουδά το κομμάτι «Λουλούδι του...