ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χατζηδάκης για τα Τέμπη: Στον ΟΣΕ υπήρχαν θέματα σκανδάλων και αδιαφάνειας

«Πρόκειται για μία απίστευτη τραγωδία που πληγώνει τον ελληνικό λαό, όλοι ταυτίζονται με τις οικογένειες των θυμάτων», δήλωσε σήμερα (11/3) ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Καλημέρα», ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι «πρόκειται για κάτι πάρα πολύ σοβαρό και δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι. Μετά από κάθε τραγωδία πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη κάθαρση. Ευθύνη δική μας είναι, χωρίς να κρυφτούμε πίσω από το δάκτυλό μας, να οδηγήσουμε τα πράγματα σε μία κάθαρση. Είναι υποχρέωση απέναντι στη συνείδησή μας. Πρέπει με τις πράξεις μας να δείξουμε ότι οδηγούμε εκεί τα πράγματα».

«Από τότε είχα επισημάνει ότι ο ΟΣΕ είναι δύο – τρεις φορές χειρότερο πρόβλημα από την Ολυμπιακή, και από πλευράς οικονομικής αλλά και από πλευράς άλλων παραμέτρων. Υπήρχαν θέματα σκανδάλων, αδιαφάνειας, θέματα που είχαν να κάνουν με τη διοικητική και εργασιακή κουλτούρα», πρόσθεσε.

Επίσης, υπογράμμισε ότι «τον Σεπτέμβριο του 2008 εγκαινίασα την τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκη – Λάρισα και Λάρισα- Θεσσαλονίκη και μέχρι τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Όταν γύρισα μετά από 3,5 χρόνια στο υπουργείο, δεν υπήρχε. Υπήρχε σε κάποιο βαθμό βανδαλισμένο δίκτυο από συμμορίες που είχαν αφαιρέσει το χαλκό, έκαναν λαθρεμπόριο».

Ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε ότι «τον Σεπτέμβριο 2014 υπογράφηκε η σύμβαση ανάταξης του δικτύου, η οποία έλεγε ότι μέχρι το τέλος του 2016 πρέπει να γίνει το έργο. Το έργο δεν έγινε».

«Ο ΟΣΕ είναι ένας προβληματικός οργανισμός με πανελλήνια δικτύωση. Σε αυτήν την ιστορία υπάρχουν, λιγότερο ή περισσότερο, ευθύνες όλων. Και δικές μας και του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς, ως κόμμα, έχουμε υποχρέωση να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν. Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι δύο στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ , ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός και η γενική γραμματέας πρωτύτερα και λένε ότι όλα πήγαν στραβά πριν το 2015 και μετά το 2019, εκτός της δικής τους περιόδου. Είναι απαράδεκτο και ελπίζω ότι και οι ίδιοι θα καταλάβουν», προσθέτοντας: «Πρέπει να ελεγχούμε όλοι, υπάρχει κόσμος πονεμένος. Δεν γίνεται να συζητάμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα».

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μία βαθιά προβληματική κατάσταση. Είχε 340 εκ. ευρώ έξοδα και περίπου 80 εκ. ευρώ έσοδα. Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια και το 2014 έγινε κερδοφόρα. Η Ε.Ε. επειδή είχε βρει ότι είχαν γίνει παράνομες κρατικές ενισχύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητούσε να δώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 700 εκ. ευρώ πίσω στο δημόσιο», υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο Βασίλης Σπανούλης έχει βγάλει εδώ και χρόνια τα σορτς και τις φόρμες έχε φορέσει κοστούμι και γράφει ιστορία ως προπονητής. Οδήγησε το Περιστέρι...

ΕΛΛΑΔΑ

Ένας νεκρός και δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός της φονικής συμπλοκής με πυροβολισμούς που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 28 Απριλίου, έξω από γνωστό...

ΔΙΕΘΝΗ

Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν χαρακτήρισε «εξάχρονο παιδί» τον αντίπαλό του στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, τον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στην ομιλία του...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της τελευταίας αγωνιστικής και στους τέσσερις ομίλους: 1ος όμιλος Θερμαϊκός Θέρμης – Μέγας Αλέξανδρος Αγίας Μαρίνας 4-0 ΑΟ Χανιώτης – Ορέστης...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version