ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Βαρουφάκης στην ΕΡΤ: Έχουμε παρουσιάσει το πόρισμα για το δυστύχημα στα Τέμπη, πριν αυτό γίνει

«Οι βουλευτές του ΜέΡΑ25 και συγκεκριμένα ο Κρίτων Αρσένης και ο Κλέων Γρηγοριάδης έχουν ήδη παρουσιάσει το πόρισμα για τα αίτια του ατυχήματος πριν γίνει το ατύχημα», επισήμανε ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 Γιάνης Βαρουφάκης, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στο Κέντρο» και τον Γιώργο Κουβαρά, στη σκιά της φονικής σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη που έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη.

Ο ίδιος μεταξύ άλλων, πρόσθεσε ακόμη, σχετικά:

«(Οι παραπάνω) είχαν κάνει τέσσερις διαφορετικές παρεμβάσεις. Η πιο πρόσφατη είναι του Κρίτωνα Αρσένη. Νομίζω αν δεν κάνω λάθος 22 Σεπτεμβρίου, όου κοίταξε τους υπουργούς της κυβέρνησης από το βήμα της Βουλής και τους είπε: “Η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι η πιο ανασφαλής γραμμή στην Ευρώπη. Θα έχουμε θύματα. Κοιτάξτε τι θα κάνετε”. Τον αγνόησαν.

Το είχε πει τον προηγούμενο Ιούλιο. Το είχε πει τον προηγούμενο Μάρτιο. Δεν είμαστε μάντες. Μιλάμε με εργοδηγούς, μιλάμε με ανθρώπους που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου. Με τον Κλέωνα Γρηγοριάδη ήμασταν σε αμαξοστάσιο τον περασμένο Μάιο.

Οι εργαζόμενοι μας λέγανε: “Είμαστε οι μισοί από όσοι ήμασταν πριν από ενάμιση χρόνο και σύμφωνα με το οργανόγραμμα έπρεπε να είμαστε υπερδιπλάσιοι. Το οργανόγραμμα το μνημονιακό, ούτε καν το προμνημονιακό που ήδη είχε υποστεί περικοπές.

Μας έδειχναν οι άνθρωποι τα εργαλεία με τα οποία δούλευαν και μας λένε: (…) Όταν χαλάει ένα εργαλείο δεν έχουμε τη δυνατότητα να το αντικαταστήσουμε. Και ο λόγος που ήμασταν στο αμαξοστάσιο με τον Κλέωνα ήταν ότι οι άνθρωποι θέλανε και είμαι σίγουρος ότι είχαν καλέσει και άλλους βουλευτές, όχι μόνο εμάς. Και ο Κλέωνας βγήκε στη Βουλή και το είπε.

Άρα, κακά τα ψέματα, 13 χρόνια αυτή η χώρα έχει πτωχεύσει. Δημόσιες επενδύσεις έχουν πέσει σε μια “μαύρη τρύπα”.

(…) Ο Ντέκλαν Κόστελο, ο τροϊκανούς και ο αρχιεπίσκοπος της τρόικας, ο Τόμας Βίζερ, λέγανε ότι “το λιμάνι θα πάει στην Cosco, τα αεροδρόμια θα πάνε στη Fraport, το τρένο θα πάει στους Ιταλούς”.

(…) Η Εφές, καταρχάς, είναι κρατική. Ανήκει 100% στο υπουργείο Οικονομικών της Ιταλίας, το οποίο “δεν έχει μία” να βάλει στα ελληνικά τρένα.

Όταν παίρνεις τους ελληνικούς σιδηροδρόμους που έχουνε τα χίλια μύρια δεινά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα απαρχαιωμένο σύστημα, προβληματικό. Το σπας σε δύο κομμάτια. Τις ράγες και τα σήματα, τις υποδομές, τις δίνεις σε μια πτωχευμένη κρατική εταιρεία χωρίς τους πόρους για να κάνει τη δουλειά της.

Από την άλλη μεριά παίρνεις τους συρμούς και τους δίνεις σε μια ιταλική πτωχευμένη κρατική εταιρεία που σου φέρνει μετά από χρόνια τριανταπενταετίας συρμούς που απαγορεύονται στην Ελβετία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τι περιμένεις;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στο Φαρμακονήσι μετέβη ο υπουργός Άμυνας, Νίκος Δένδιας, όπου συναντήθηκε με στελέχη και οπλίτες στο φυλάκιο. Στην επίσκεψή του, ο Νίκος Δένδιας συνοδεύθηκε από...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξημένες κατά 50,2% ήταν οι εισαγωγές φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα τον Απρίλιο, φτάνοντας τους 88.851 τόνους έναντι 59.156 τόνων τον ίδιο μήνα του...

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περί τις 23:00 το βράδυ, στη λεωφόρο Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ένα όχημα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, παρέσυρε πέντε...

LIFESTYLE

H Αθηνά Οικονομάκου πριν από μία εβδομάδα ανακοινώσει το χωρισμό της είχε αναρτήσει στο TikTok ένα βίντεο, στο οποίο τραγουδά το κομμάτι «Λουλούδι του...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version