Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Βαρουφάκης στην ΕΡΤ: Έχουμε παρουσιάσει το πόρισμα για το δυστύχημα στα Τέμπη, πριν αυτό γίνει

«Οι βουλευτές του ΜέΡΑ25 και συγκεκριμένα ο Κρίτων Αρσένης και ο Κλέων Γρηγοριάδης έχουν ήδη παρουσιάσει το πόρισμα για τα αίτια του ατυχήματος πριν γίνει το ατύχημα», επισήμανε ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 Γιάνης Βαρουφάκης, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στο Κέντρο» και τον Γιώργο Κουβαρά, στη σκιά της φονικής σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη που έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη.

Ο ίδιος μεταξύ άλλων, πρόσθεσε ακόμη, σχετικά:

«(Οι παραπάνω) είχαν κάνει τέσσερις διαφορετικές παρεμβάσεις. Η πιο πρόσφατη είναι του Κρίτωνα Αρσένη. Νομίζω αν δεν κάνω λάθος 22 Σεπτεμβρίου, όου κοίταξε τους υπουργούς της κυβέρνησης από το βήμα της Βουλής και τους είπε: “Η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι η πιο ανασφαλής γραμμή στην Ευρώπη. Θα έχουμε θύματα. Κοιτάξτε τι θα κάνετε”. Τον αγνόησαν.

Το είχε πει τον προηγούμενο Ιούλιο. Το είχε πει τον προηγούμενο Μάρτιο. Δεν είμαστε μάντες. Μιλάμε με εργοδηγούς, μιλάμε με ανθρώπους που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου. Με τον Κλέωνα Γρηγοριάδη ήμασταν σε αμαξοστάσιο τον περασμένο Μάιο.

Οι εργαζόμενοι μας λέγανε: “Είμαστε οι μισοί από όσοι ήμασταν πριν από ενάμιση χρόνο και σύμφωνα με το οργανόγραμμα έπρεπε να είμαστε υπερδιπλάσιοι. Το οργανόγραμμα το μνημονιακό, ούτε καν το προμνημονιακό που ήδη είχε υποστεί περικοπές.

Μας έδειχναν οι άνθρωποι τα εργαλεία με τα οποία δούλευαν και μας λένε: (…) Όταν χαλάει ένα εργαλείο δεν έχουμε τη δυνατότητα να το αντικαταστήσουμε. Και ο λόγος που ήμασταν στο αμαξοστάσιο με τον Κλέωνα ήταν ότι οι άνθρωποι θέλανε και είμαι σίγουρος ότι είχαν καλέσει και άλλους βουλευτές, όχι μόνο εμάς. Και ο Κλέωνας βγήκε στη Βουλή και το είπε.

Άρα, κακά τα ψέματα, 13 χρόνια αυτή η χώρα έχει πτωχεύσει. Δημόσιες επενδύσεις έχουν πέσει σε μια “μαύρη τρύπα”.

(…) Ο Ντέκλαν Κόστελο, ο τροϊκανούς και ο αρχιεπίσκοπος της τρόικας, ο Τόμας Βίζερ, λέγανε ότι “το λιμάνι θα πάει στην Cosco, τα αεροδρόμια θα πάνε στη Fraport, το τρένο θα πάει στους Ιταλούς”.

(…) Η Εφές, καταρχάς, είναι κρατική. Ανήκει 100% στο υπουργείο Οικονομικών της Ιταλίας, το οποίο “δεν έχει μία” να βάλει στα ελληνικά τρένα.

Όταν παίρνεις τους ελληνικούς σιδηροδρόμους που έχουνε τα χίλια μύρια δεινά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι δηλαδή ένα απαρχαιωμένο σύστημα, προβληματικό. Το σπας σε δύο κομμάτια. Τις ράγες και τα σήματα, τις υποδομές, τις δίνεις σε μια πτωχευμένη κρατική εταιρεία χωρίς τους πόρους για να κάνει τη δουλειά της.

Από την άλλη μεριά παίρνεις τους συρμούς και τους δίνεις σε μια ιταλική πτωχευμένη κρατική εταιρεία που σου φέρνει μετά από χρόνια τριανταπενταετίας συρμούς που απαγορεύονται στην Ελβετία και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τι περιμένεις;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

LIFESTYLE

Με μια απρόσμενη ανακοίνωση ξεκίνησε τη νέα εβδομάδα το Survivor, όπως παρακολουθήσαμε το βράδυ της Κυριακής στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ. Μια ανακοίνωση – βόμβα...

LIFESTYLE

“Είμαι φυσικά ανοιχτή για το GNTM, είναι το πρότζεκτ που με έφερε στην Ελλάδα και με ανέδειξε” παραδέχεται, επίσης, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου παραχώρησε...

ΔΙΕΘΝΗ

Ματαιώθηκε η προεκλογική ομιλία του Ντόναλντ Τραμπ στο Ουίλμινγκτον της Βόρειας Καρολίνας, μισή ώρα προτού ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικάνων για την προεδρία των ΗΠΑ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θύμα επίθεσης έπεσε σήμερα η βουλευτής της ΝΔ στην Καβάλα Αγγελική Δεληκάρη. Σύμφωνα με πληροφορίες του proininews, όλα έγιναν σήμερα το πρωί μέσα στην...