Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΠΕΚΑ: Η διαδικασία των ραντεβού και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πολιτών

Μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ, οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:

Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.

Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.

Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.

Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλει αίτηση, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του δήμου στον οποίο κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα:

  • ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα,
  • επίδομα στέγασης,
  • επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης
  • ανασφάλιστων υπερηλίκων,
  • επίδομα στεγαστικής συνδρομής,
  • αναπηρικά προνοιακά επιδόματα και
  • επίδομα γέννησης.

Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεών του.

Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης ορεινών και μειονεκτικών περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Το 2002, το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών, μαζί με μια ομάδα ευρωπαϊκών οργανώσεων πολιτών, συνέταξε τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Δικαιωμάτων των Ασθενών, ο οποίος έχει μεταφραστεί...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την 29η Απριλίου 2024 προσδιόρισε ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης ως καταληκτική ημερομηνία για την τακτοποίηση ρυθμίσεων οφειλών, επ’ ευκαιρία της...

ΔΙΕΘΝΗ

Περιορισμένο πλήγμα αλλά μέσα στο έδαφος του Ιράν. Αυτό έχει αποφασίσει το Ισραήλ ως αντίποινα για την ιρανική επίθεση, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους. Ανώτατος...

ΕΛΛΑΔΑ

Συνεχίζονται σε πανελλαδική κλίμακα οι εξορμήσεις από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) με διενέργεια δωρεάν rapid test για όλους τους...