ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Βροχή» οι καταγγελίες για τις εισπρακτικές – Ζητούν υπέρογκες προκαταβολές

Μόνοι και αβοήθητοι, νιώθουν ότι είναι χιλιάδες δανειολήπτες, απέναντι στις ορέξεις των servicers που με το έτσι θέλω, κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.
Δανειολήπτες σε απόγνωση, χωρίς να ξέρουν τι οφείλουν χωρίς ενημέρωση, χωρίς να μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους και με τους servicers να κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.

Ο κ. Γιώργος, δανειολήπτης ανέφερε: «To πλήρωνα κανονικά το δάνειο αλλά έκανα μία σοβαρή εγχείρηση καρδιάς, και μετά το πήρε η Ίντρουμ, ενώ πλήρωνα τις δόσεις κανονικά που μου είπε η Ίντρουμ, άρχισα να τους καλώ, πέστε μου το υπόλοιπο μου ποιο είναι, δεν μου λέγαν το υπόλοιπο , δεν μου λέγαν ποιος είμαι δεν μου δίναν ονόματα με ποιον να μιλήσω».

Ο «Γολγοθάς» ξεκίνησε για τον κύριο Γιώργο μόλις ο servicer αγόρασε το δάνειο του, και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Και πρόσθεσε ο κ. Γιώργος, δανειολήπτης: «H Ίντρουμ κάποια στιγμή πήρε τηλέφωνο και μου λέει χρωστάτε αυτά τα χρήματα και σας κάνουμε μια δόση το διπλάσιο από ότι παίρνω σύνταξη, εγώ παίρνω μία πολύ μικρή σύνταξη και τώρα έχω φρακάρει και δεν ξέρω τι να κάνω, στο τέλος ελπίζω να μη χάσω το σπίτι μου γιατί δεν έχω άλλο σπίτι».

Ο Γιώργος Νικολακόπουλος, νομικός σύμβουλος δανειοληπτών εξήγησε: «Ζητάνε υπέρογκες προκαταβολές για τις ρυθμίσεις, δηλαδή προκαταβολές που δεν συνάδουν ούτε με τον κώδικα δεοντολογίας, ούτε με τα επίπεδα αξιοπρεπούς διαβίωσης και τις δυνατότητες του δανειολήπτη».

Η έλλειψη ενημέρωσης και επικοινωνίας από τους servicers προς τους οφειλέτες είναι ζητήματα που ταλανίζουν χιλιάδες δανειολήπτες.

Η Νανά Παπαγεωργάκη, δικηγόρος – διαμεσολαβήτρια σημείωσε: «Δεν μπορούν οι δανειολήπτες να εντοπίσουν ποιος έχει το δάνειο τους, εάν λοιπόν δεν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο, οι άνθρωποι μπορεί να ταλαιπωρούνται επί σειρά μηνών».

Αλλαγές για οφειλέτες και servicers
Nα βάλει τάξη στους servicers υπόσχεται το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που κατατέθηκε στη Βουλή.

Επιβάλλει την υποχρέωση στους servicers να παρέχουν προσωποποιημένη και αναλυτική ενημέρωση προς τους οφειλέτες για το ύψος της οφειλής.

Όσοι δεν συμμορφώνονται απειλούνται με καμπάνες έως 500.000€ ακόμη και με ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους.

Πρόκειται για την πολλοστή ανάλογη προσπάθεια τα τελευταία χρ;oνια και όλες είχαν είτε αποτύχει είτε υπολειτουργούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΕΘΝΗ

Η υπηρεσία του ΟΗΕ για τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες ανακοίνωσε σήμερα ότι περίπου 80.000 άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τη Ράφα, στη νότια Λωρίδα της Γάζας, από...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η νέα BMW M4 CS ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά που συνήθως συναντάμε σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων στην πολυτελή μεσαία κατηγορία εμπλουτίζοντάς τα με άφθονο συναίσθημα....

ΔΙΕΘΝΗ

Το υπουργείο Εσωτερικής Ασφαλείας των ΗΠΑ έδωσε στη δημοσιότητα χθες Πέμπτη σχέδιο «ρύθμισης» που θα επιτρέπει την απέλαση με ταχείες διαδικασίες προσώπων που έχουν...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Τα 757,02 χιλιόμετρα του φετινού ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2024, περιγράφηκαν διεξοδικά κατά την παρουσίαση της διοργάνωσης, στο αμφιθέατρο «Δημήτρης Παντερμαλής» του Μουσείου...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version