ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπ. Εργασίας: Πάνω από 5 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο 1555, μέσα σε 18 μήνες

Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου, μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.

Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

● Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%.

● Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,96%.

● Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 536.514 κλήσεις, για τα θέματα Εργασιακών Σχέσεων 150.611 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18.797 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 7.791 κλήσεις.

● Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας. Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τις 19 Μαρτίου 2023 είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα μέσω του 1555.gov.gr.

Κ. Χατζηδάκης: Στο 1555 κάλεσε η μισή Ελλάδα και πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψή του σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 δήλωσε: «Το 1555 είναι μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Σε ενάμιση χρόνο είχε 5 εκατομμύρια κλήσεις. Κάλεσε η μισή Ελλάδα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε. Καμία σχέση με το παρελθόν. Σημειώνω επίσης την ευαισθησία με την οποία χειρίζονται τις κλήσεις οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΕΘΝΗ

Τουλάχιστον τέσσερις συναγωγές στο Μανχάταν έγιναν στόχοι απειλών για τοποθετήσεις βομβών χθες Σάββατο, πάντως καμιά δεν κρίθηκε σοβαρή από την αστυνομική διεύθυνση Νέας Υόρκης...

ΕΛΛΑΔΑ

Εορτή του Αγίου Γεωργίου σήμερα και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, τιμάται η μνήμη του. Η ημερομηνία μνήμης του, είναι κινητή, αλλά συνήθως εορτάζεται...

ΕΛΛΑΔΑ

Για ακόμη μία χρονιά δεν έλειψαν οι σοβαροί τραυματισμοί από κροτίδες και βεγγαλικά, με περιπτώσεις μάλιστα και ακρωτηριασμού ύστερα από διακομιδή στο νοσοκομείο. Παρά τους εντατικούς και εκτεταμένους...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ευχές για ένα ειρηνικό και δημιουργικό αύριο έστειλε στο πασχαλινό μήνυμά της, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, η οποία έκανε Ανάσταση στη Μητρόπολη. Εκτός των...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version