Connect with us

Hi, what are you looking for?

LIFESTYLE

Barbie: Viral το…πρόστυχο λογοπαίγνιο στην αφίσα της ταινίας

Μία νέα αφίσα που κυκλοφόρησε στη Γαλλία για την πολυαναμενόμενη ταινία της Barbie προκάλεσε…χαμό και έγινε viral, λόγω του κρυφού σεξουαλικού υπονοούμενου που περιείχε.

Η φαινομενικά αθώα αφίσα απεικονίζει την ηθοποιό Μάργκο Ρόμπι ως Barbie και τον Ράιαν Γκόσλινγκ ως τον φίλο της Barbie, Κεν. Η Barbie είναι στην αγκαλιά του Κεν, που ποζάρει με ανοιχτό πουκάμισο ενώ και οι δύο πρωταγωνιστές έχουν ένα χαμόγελο όλο ενθουσιασμό στα πρόσωπά τους.

Η φωτογραφία δεν ήταν, ωστόσο, ο λόγος για τον οποίο οι Γάλλοι…σκανδαλίστηκαν. Αυτό που έκανε τους Γάλλους να γελάσουν πονηρά ήταν το σλόγκαν που αναγραφόταν στην αφίσα. «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken», γράφει το πόστερ, που σε μία πρώτη ανάγνωση μεταφράζεται ως: «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Εκείνος είναι απλά ο Κεν». Στη γαλλική αργκό, όμως, Ken σημαίνει επίσης «γ..άω» και αυτό που γράφει η αφίσα μπορεί να διαβαστεί ως «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Εκείνος ξέρει μόνο να γ..άει».

 

Μάλιστα, το «c’est juste Ken» αν διαβαστεί φωναχτά ακούγεται σαν το «sait juste Ken» και έτσι το «είναι απλά» μετατρέπεται σε «ξέρει απλά».

Έτσι, μία ταινία που επίσημα θεωρείται κατάλληλη για θεατές άνω των 13 ετών, γίνεται…αυστηρώς ακατάλληλη. Βέβαια, πολλοί θεώρησαν πως η…παρεξήγηση που δημιουργείται από το σλόγκαν δεν είναι διόλου τυχαία, αλλά ένα σκόπιμο διαφημιστικό τρικ για να ακουστεί περισσότερο η ταινία, ειδικά ανάμεσα στους νέους κάτω των 30 ετών που χρησιμοποιούν το «ken» όπου σταθούν και όπου βρεθούν.

 

 

«Είναι σίγουρα σκόπιμο – δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην πρόσεξε το βρώμικο λογοπαίγνιο», είπε στο «Hollywood Reporter» ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ ενός ανταγωνιστικού στούντιο, υποστηρίζοντας με θαυμασμό: «Είναι πραγματικά κάπως ιδιοφυές που το έβαλαν».

Η παραγωγός εταιρεία της ταινίας, Warner Bros, δεν επιβεβαίωσε αλλά ούτε και διέψευσε τα όσα ακούγονται. Παράλληλα, όμως, δεν έκρυψε την ικανοποίησή της που το σλόγκαν της Barbie έγινε viral εντός και εκτός Γαλλίας.

 

«Η “φασαρία” γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία», δήλωσε εκπρόσωπος της Warner Bros. Discovery. «Ανυπομονούμε για το κοινό σε όλο τον κόσμο να δει την ταινία κατά την κυκλοφορία της τον επόμενο μήνα», πρόσθεσε εμφατικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

LIFESTYLE

Με αφορμή την υποψηφιότητα με τον ΣΥΡΙΖΑ στις Ευρωεκλογές 2024, ο Νικόλας Φαραντούρης βρέθηκε καλεσμένος της Αθηναϊδας Νέγκα στο πλατό της εκπομπής «Καλύτερα αργά»...

LIFESTYLE

“Είναι καλλονός. Είναι πολύ χαμηλών τόνων, δεν του αρέσουν οι φωτογραφίες, ούτε δημοσιεύματα” ανέφερε η Κατερίνα Καινούργιου, Για τις φιλικές σχέσεις που διατηρεί με...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ένα πυκνό πρόγραμμα θα ακολουθήσει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το Σαββατοκύριακο στη γενέτειρά του την Κρήτη, με στάσεις στο Ηράκλειο, το Ρέθυμνο το Σάββατο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι αυτή έχει αξία μόνο εάν είναι κοινόχρηστη, οικονομικά προσβάσιμη...