Connect with us

Hi, what are you looking for?

LIFESTYLE

Κέρδη με… ουρά για κατοικίδια influencers

Οι σταρ του κινηματογράφου παλαιότερων εποχών δεν έκαναν ποτέ φωτογράφιση κρατώντας ένα ζώο, ακόμη κι αν ήταν το αγαπημένο τους κατοικίδιο. Ήξεραν ότι θα αποσπάσει την προσοχή και τα βλέμματα θαυμασμού του κοινού τους. Οι εποχές άλλαξαν, αλλά αυτή η αντίληψη παραμένει πιο αληθινή από ποτέ.

Πόσω μάλλον αν σκεφθεί κανείς ότι οι πασίγνωστοι influencers που αποτελούν συνώνυμο της επιτυχίας στην εποχή μας, μπορούν άνετα να υποσκελιστούν από τετράποδους «σταρ» του Διαδικτύου. Σκύλοι και γάτες κρατούν τα σκήπτρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με προσωπικούς λογαριασμούς που έχουν πολλές χιλιάδες ακόλουθους αλλά και παχυλά ποσά στην τράπεζα, αφού η αναγνωσιμότητα πληρώνεται αδρά.Κατοικίδια που δεν είναι πάντα όμορφα αλλά έχουν…στιλ διαφημίζουν τροφές, κολάρα για ψύλλους, ρουχαλάκια ή παίρνουν πόζες μπροστά από αυτοκίνητα και αντικείμενα πολυτελείας που προορίζονται για τα «αφεντικά» τους.

Υψηλά νούμερα

Ο Ούγκο και ο Χάξλεϊ μπορεί να μοιάζουν με χιλιάδες άλλα Γκόλντεν Ριτρίβερ, όμως δεν είναι συνηθισμένα σκυλιά. Ανήκουν στην ομάδα των «κατοικίδιων influencers» και η ευτυχής αφεντικίνα τους, Ούρσουλα Αϊτσισον, μετρά τις υψηλές απολαβές τους από το μόντελινγκ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Γκάρντιαν», ο 9χρονος Ούγκο και ο 5χρονος Χάξλεϊ κερδίζουν πάνω από 100.000 στερλίνες το χρόνο, διαφημίζοντας διάφορα προϊόντα.

Επειδή η διαφήμιση προϊόντων για κατοικίδια αγγίζει και τους λάτρεις της πολυτέλειας που μπορούν να καταβάλουν μεγάλα ποσά για την άνεση και την ευχαρίστηση των αγαπημένων τετράποδων συντρόφων τους, στο παιχνίδι της διαφήμισης έχουν μπει με το δεξί και πολλοί οίκοι μόδας λανσάροντας προϊόντα υψηλού κόστους.

Οι οίκοι Moncler, Prada, Anya Hindmarch είναι μερικές από τις γνωστές φίρμες ρούχων και αξεσουάρ που ειδικεύονται πλέον στα είδη κατοικιδίων αλλά με χλιδάτη υπογραφή! Μπορούν να υπερηφανευθούν μάλιστα ότι βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής λίστας με έσοδα πάνω από 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο (έρευνα της SkyQuest)!.

Η ιδιοκτήτρια των δύο πανέμορφων Γκόλντεν δηλώνει ότι το επάγγελμά της είναι «μαμά πράκτορας» των αγαπημένων σκυλιών της – και γιατί όχι, αφού ανακάλυψε την «κότα με τα χρυσά αβγά», τυχαία πάντως όπως υποστηρίζει, καθώς της άρεσε να βγάζει φωτογραφίες τα σκυλιά της λόγω επαγγέλματος. «Είμαι φωτογράφος και είχα τον Ούγκο ως μοντέλο για να κάνω πρακτική», λέει για το μεγαλύτερο σκυλί της. Όπως προσθέτει, τα σκυλιά είναι τα καλύτερα μοντέλα για φωτογραφίες γιατί υπακούν στο αφεντικό τους και μπορούν να μείνουν ακίνητα πολλή ώρα για πόζες.

Κόστος διαφήμισης

Στην αρχή η Αϊτσισον δεν χρέωνε πολύ τις διαφημίσεις (750 στερλίνες), αλλά όταν απέκτησε η σελίδα του Ούγκο της στο Instagram πάνω από 300000 ακόλουθους (@HugoAndUrsula) άρχισε να κοστολογεί τη διαφήμιση 3.000-5.000 στερλίνες.

«Περνώ την ημέρα μου τρέχοντας από στούντιο σε στούντιο για φωτογραφίσεις και διάφορες εκδηλώσεις που πρέπει να ανέβουν στο Instagram», τονίζει η περήφανη αφεντικίνα του Ούγκο, που εκτιμά ότι συγκεντρώνει πάνω από 100.000 στερλίνες το χρόνο – συχνά τα έσοδα φθάνουν στις 150.000, αν υπολογίσει κανείς τα δώρα, τα πληρωμένα ταξίδια κ.λπ.

Ιδιοκτήτρια-μάνατζερ με πλήρη απασχόληση

Ακριβοπληρωμένο μοντέλο είναι και ο Good Boy Ollie, ένα Λαμπραντόρ που έγινε περιζήτητο. Ο ιδιοκτήτης του αναρτά συνεχώς βίντεο με το σκύλο του να διαφημίζει διάφορα προϊόντα. Ο Ολι έχει 1,2 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram και 5,8 εκατομμύρια στο TikTok, και έχει γίνει πια ο πιο προβεβλημένος τετράποδος influencer του πλανήτη! Η ιδιοκτήτριά του είναι η 23χρονη Αλεξ, η οποία κατά τύχη έγινε μάνατζερ ενός σκύλου influencer. «Πριν από δύο χρόνια, ανέβασα δύο βίντεο στο TikTok με τον Ολι κι έγιναν μέσα σε μία νύχτα viral. Δεν το περίμενα!» λέει, προσθέτοντας ότι απέκτησε τον διάσημο σκύλο της όταν ήταν ακόμη έφηβη. Τώρα, η διαχείριση των λογαριασμών του Ολι είναι πλήρης απασχόληση για τη νεαρή Αλεξ, που είναι πολύ συγκρατημένη και φοβάται να πει πόσα κερδίζει ο σταρ της οικογένειάς της, καθώς ανησυχεί πολύ για την ασφάλειά του.Για την ιστορία, η υπόθεση των τετράποδων influencers ξεκίνησε στις ΗΠΑ και η πρώτη σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν η Grumpy Cat (η Μουτρωμένη Γάτα), που απέκτησε αυτό το παρατσούκλι λόγω μιας ιδιοτροπίας της φύσης που την έκανε να μοιάζει σαν να είναι συνεχώς συνοφρυωμένη – αν και το όνομά της ήταν Tardar Sauce. Η γάτα απέκτησε μεγάλη φήμη και μάλιστα πρωταγωνίστησε σε φιλμ, βιβλία κ.λπ. Ακόμη και μετά το θάνατό της το 2019, ο λογαριασμός της Grumpy Cat στο Instagram έχει 2,6 εκατομμύρια ακόλουθους!

Το τοπ 10 στο Instagram

  1. Jiffpom (σκύλος) 8,9 εκατ. ακόλουθοι
  1. Nala Cat (γάτα)                 3,7
  1. Doug the Pug (σκύλος)      3,6
  1. Juniper the Fox (αλεπού) 2,5
  1. Grumpy Cat (γάτα)           2,4
  1. Lil Bub (γάτα)    1,5
  1. Real diddy 1
  1. Pumpkin (γουρουνάκι)      1,5
  1. Hamlet the Pig     346.000
  1. Ahond the Hog               134.000

Τα πιο πλούσια τετράποδα 

  1. Guther (λυκόσκυλο) 500 εκατ. δολάρια
  1. Nala Cat (γάτα) 100 εκατ. δολάρια
  1. Olivia Benson 97 εκατ. δολάρια
  1. Jiffpom (σκύλος) 25 εκατ. δολάρια
  1. Doug the Pug (σκύλος) 1,5 εκατ. δολάρια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Η πρωταθλήτρια Ιταλίας πέρασε από τα χέρια της κινεζικής εταιρίας “Suning Holdings Group” στον επενδυτικό όμιλο των ΗΠΑ “Oaktree Capital Management”, ο οποίος θα...

ΕΛΛΑΔΑ

Στα 569 εκατ. ευρώ ανέρχονται, μέχρι σήμερα, οι χρηματοδοτήσεις που έχει καταβάλει το ΥΠΑΑΤ στη Θεσσαλία – είτε μέσω του ΕΛΓΑ, είτε μέσω έκτακτων...

LIFESTYLE

Αλλάζει ο κόσμος… των social media, με τον πόλεμο στη Γάζα να ευαισθητοποιεί πλέον κάθε ηλικίας κοινό που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσε Instagram, X, Tik...

ΕΛΛΑΔΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα είναι ένα άλλο κόμμα, ένα κόμμα προσωπικό του κ. Κασσελάκη, ο οποίος πολιτεύεται με αντίληψη σουπερμάρκετ, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο...