ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το LinkedIn αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να βρίσκουν υποψήφιους για εργασία

Το LinkedIn ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα προσθέσει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στις βασικές του δραστηριότητες, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να βρίσκουν υποψήφιους για εργασία κάνοντας ερωτήσεις σε φυσική γλώσσα και επιτρέποντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργούν διαφημιστικές εκστρατείες με μερικά κλικ.

Το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες που ανήκει στη Microsoft χρησιμοποιεί τεχνολογία από την OpenAI, τη δημιουργό του ChatGPT, στην οποία έχει επενδύσει η Microsoft, για την ανάπτυξη των χαρακτηριστικών αυτών.

Το LinkedIn έχει περισσότερα από 950 εκατομμύρια μέλη, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δεν πληρώνει για την υπηρεσία. Οι κύριες δραστηριότητές του είναι η χρέωση χρημάτων στους υπεύθυνους προσλήψεων και στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των πωλήσεων για πρόσβαση στο θησαυρό των δεδομένων του.

Παραδοσιακά, αυτό απαιτούσε από τους εν λόγω πελάτες να αναζητούν στη βάση δεδομένων του LinkedIn χρησιμοποιώντας φίλτρα δεδομένων, λέξεις-κλειδιά και άλλες τεχνικές μηχανών αναζήτησης, μεταφράζοντας ουσιαστικά ένα φυσικό ερώτημα όπως «θέλω να προσλάβω έναν προγραμματιστή λογισμικού με 10 χρόνια εμπειρίας στη Μινεάπολη» σε γλώσσα που μπορεί να καταλάβει η βάση δεδομένων του LinkedIn.

Τώρα, οι υπεύθυνοι προσλήψεων μπορούν να θέτουν τις ίδιες ερωτήσεις με φυσικό τρόπο και ο υπολογιστής μπορεί να απαντά στις ερωτήσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να ρωτήσει τον υπεύθυνο προσλήψεων αν ενδιαφέρεται για υποψήφιους με προσόντα σε άλλη πόλη όπου η εταιρεία έχει επίσης γραφεία, ή για άτομα των οποίων ο τίτλος εργασίας δεν ταιριάζει ακριβώς, αλλά έχουν παρόμοιες δεξιότητες.

Ο Ράιαν Ροσλάνσκι, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, δήλωσε στο Reuters ότι σε μια εποχή όπου οι τίτλοι εργασίας αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, το LinkedIn προσπαθεί να ενθαρρύνει την πρόσληψη ανθρώπων των οποίων οι δεξιότητες ταιριάζουν με τις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, ανεξάρτητα από τον τίτλο ή την εκπαίδευση.

«Όταν εστιάζετε μόνο στο αν κάποιος πήγε σε σχολή Ivy League ή αν εργάστηκε στη Google, μιλάτε για ένα πολύ στενό σύνολο ανθρώπων που όλοι προσπαθούν να προσλάβουν. Όταν εστιάζετε στις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική εκτέλεση της εργασίας, ξαφνικά, βλέπετε ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εκεί έξω», δήλωσε. «Δεν μπορείτε να κοιτάτε μόνο τους τίτλους εργασίας».

Το LinkedIn προσθέτει παρόμοια εργαλεία για τους επαγγελματίες πωλήσεων που αναζητούν υποψήφιους πελάτες και εισάγει επίσης ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να διαβάζει τον ιστότοπο μιας εταιρείας και να δημιουργεί μια εκστρατεία μάρκετινγκ για προϊόντα και υπηρεσίες μεταξύ επιχειρήσεων, η οποία στη συνέχεια θα εκτελείται στον ιστότοπο του LinkedIn.

Η εταιρεία, η οποία είχε έσοδα άνω των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ τους προηγούμενους 12 μήνες, δεν σκοπεύει να χρεώσει επιπλέον για τις νέες λειτουργίες.

Ορισμένες από τις λειτουργίες θα αυτοματοποιήσουν τμήματα της εργασίας των χρηστών τους.

«Για την πλειοψηφία του κόσμου, θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα καθήκοντα θα ενισχυθούν από την τεχνητή νοημοσύνη, οπότε ο ρόλος σας θα πρέπει να προσαρμοστεί λίγο», δήλωσε ο Ροσλάνσκι.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εποικοδομητική χαρακτήρισαν τη συνάντηση που είχαν στην Άγκυρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, καθώς έστειλαν το μήνυμα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σε χρωματισμό Frozen Pure Grey ήταν το 6.000.000ό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA). Χρειάστηκαν μόλις...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το γεγονός ότι μπορούμε αυτή τη στιγμή να συνομιλούμε με μία χώρα η οποία με την οποία διαχρονικά αντιμετωπίζουμε διάφορα προβλήματα, ζητήματα, εντάσεις πολλές...

ΕΛΛΑΔΑ

8 μήνες μετά τη δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη από μέλη του πληρώματος του πλοίου Blue Horizon, η εισαγγελική πρόταση που παραπέμπει σε δίκη τους...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version