Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Auroboros: ‘Ενας ψηφιακός οίκος μόδας αλλάζει τον παραδοσιακό χαρακτήρα του χώρου

Η εταιρεία τεχνολογικής ραπτικής Auroboros είναι μία από τις πολλές μάρκες που διαμορφώνουν το ψηφιακό τοπίο της μόδας. Στην πραγματικότητα είναι ένας φαινομενικά ουτοπικός κόσμος όπου οι σχεδιαστές απελευθερώνονται από τις φυσικές πρακτικές. Οι συνιδρύτριες της επαναστατικής αυτής καινοτομίας είναι η Πάολα Σέλο (Paula Sello) και Αλίσα Ολμπέκοβα (Alissa Aulbekova). Το στούντιο τους εδρεύει στο Λονδίνο.

To “Auroboros” είναι ένας ψηφιακός οίκος μόδας υψηλής ραπτικής που δημιουργεί ρούχα και avatar που μπορούν να φορεθούν στη διαδικτυακή κοινότητα, μέσα από τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας.

Μπορούμε να εξετάσουμε ένα δείγμα της συλλογής του Auroboros, μέσα από την παρακάτω δημοσίευση του οίκου μόδας.

View this post on Instagram

A post shared by AUROBOROS (@auro.boros)

Αρχικά, θα ήταν πολύ χρήσιμο να κάνουμε μία μικρή νύξη στο metaverse, μια έννοια που είναι άρρηκτα συνυφασμένη με το όραμα της προαναφερθείσας εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, επρόκειτο για ένα ψηφιακό δίκτυο εικονικών κόσμων, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην έρευνα του CNN, στο παρελθόν, ο κινηματογράφος και τα βιντεοπαιχνίδια μας είχαν εισάγει στο κεφάλαιο της ψηφιακής μόδας, παρέχοντας μας την ευκαιρία να έρθουμε σε μία πρώτη επαφή με μία  Τη σημερινή εποχή, το Auroboros σκιαγραφεί τις δικές του εμπνεύσεις, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με τον οποίο οι παραδοσιακοί οίκοι μόδας σχεδιάζουν τις δικές τους συλλογές ρούχων.

Υπάρχουν διαφορετικά ψηφιακά υλικά, τα οποία αποτελούν ένα κομμάτι ενός ευρύτερου παζλ το οποίο αναμειγνύει και συνδυάζει τις αναφορές των δημιουργών, μια διαδικασία που δεν έχει σημαντικό βαθμό δυσκολίας στον ψηφιακό κόσμο. Αυτός είναι και ένας ενδεικτικός τρόπος με τον οποίο το Auroboros «ντύνει» ψηφιακά τους ανθρώπους.

Η εν λόγω εταιρεία «έντυσε» ψηφιακά την μουσικό “Grimes” για την παράσταση της στην εβδομάδα ψηφιακής μόδας, ένα φαινόμενο ορόσημο στον χώρο της μόδας. Εταιρείες με μεγάλα εμπορικά ονόματα εισέρχονται στον χώρο.

View this post on Instagram

A post shared by AUROBOROS (@auro.boros)

Αυτό όμως στο οποίο πρέπει να αποδοθεί ιδιαίτερη σημασία είναι το γεγονός πως η κουλτούρα της ψηφιακής μόδας επιτρέπει στους χρήστες όχι απλά να καταναλώνουν τη μόδα, αλλά να τη βιώνουν, να την αφουγκράζονται και να αφομοιώνουν μια νέα κουλτούρα της. Η τεχνολογία χρησιμοποιείται ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της ψηφιακής μόδας.

Τα νέα μέσα διαδραματίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μόδας, ενώ έχουν παράλληλα τη δυνατότητα να συνοδεύσουν επαναστατικές αλλαγές στο συγκεκριμένο τομέα. Η βιομηχανία της μόδας προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και μετουσιώνει το διαδίκτυο σε ένα μέσο προώθησης των συλλογών της.

Πηγή: CNN

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενδελεχούς έρευνας επίσημου φορέα του της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Joint Research Centre (JRC), που δημοσιεύθηκε από το Publications Office of the...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το σχέδιο της Nissan επικεντρώνεται σε ευρύτατη παρουσίαση νέων προϊόντων, αυξημένο εξηλεκτρισμό, νέες προσεγγίσεις στον σχεδιασμό και την κατασκευή, στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στο ειδικά διαμορφωμένο stand της μάρκας θα βρίσκονται όλα τα νέα μοντέλα BMW του 2024, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να τα γνωρίσουν από...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι επαγγελματίες οδηγοί χρειάζονται ειδικές γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες αυτών των θωρακισμένων οχημάτων, τα οποία...