ΕΛΛΑΔΑ

Τα τρωτά σημεία στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας των ελληνικών τρένων

Με δεδομένο το ανθρώπινο λάθος που προκάλεσε τη φονική σύγκρουση των 2 τρένων, τα ερωτήματα επικεντρώνονται στην απουσία των δικλείδων ασφαλείας, ώστε να μην είναι η ασφάλεια των δρομολογίων και των επιβατών στην ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου.

Υπάρχουν 3 δικλείδες που σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρέπει να έχουν τοποθετηθεί σε όλο το δίκτυο:

  1. Τηλεδιοίκηση: να μπορεί δηλαδή το κέντρο ελέγχου να γνωρίζει, απομακρυσμένα, ανά πάσα στιγμή το στίγμα του τρένου
  2. Σηματοδότηση: τα κοινώς λεγόμενα φανάρια
  3. ETCS: Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων

Το ECTS λειτουργεί ψηφιακά και επιτρέπει σε κάποιον ακόμη και από απόσταση να ακινητοποιήσει το τρένο.

Το σύστημα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και στο συρμό και στις ράγες. Εάν κάποιο από τα δύο συστήματα δεν είναι εγκατεστημένο, υπάρχει πρόβλημα.

Στο επίπεδο 1, το σύστημα προβλέπει τη χρήση σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί αν δεν υπάρχουν σηματοδότες.

Δεδομένου ότι το σύστημα είχε εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους συρμούς και δεν υπάρχει πλήρης εγκατάσταση πάνω στις ράγες, είναι σαν μην το έχεις.Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Abarth Offshore, παρουσιάστηκε στην πλέον ιδιαίτερη έκθεση αυτοκινήτου στον κόσμο, το Top Marques στο Μονακό. Στα προφανή του πλεονεκτήματα, είναι το ιδιαίτερα...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δύο γνωστές προσωπικότητες του ελληνικού επιχειρείν ενισχύουν το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο. Συγκεκριμένα οι, Ευάγγελος Μυτιληναίος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MYTILINEOS-Energy & Metals και ο...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το ΝΑΤΟ δεν είναι μόνο μια στρατιωτική συμμαχία, είναι μια συμμαχία αξιών και αρχών τόνισε ο υπουργός εθνικής άμυνας Νίκος Δένδιας στη δήλωσή στο...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κοντά στο 13% κινήθηκαν οι αυξήσεις στις τιμές των καταστημάτων, στο σύνολο της χώρας, την τελευταία διετία (κατά μέσο όρο 6,9% το 2023 και...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version