18/06/2021

Ηράκλειο: Επιπλοκή στην υγεία της 44χρονης – Παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία

Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας της 44χρονης γυναίκας η οποία νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου με θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία σημαίνοντας «συναγερμό» στο ιατρικό προσωπικό του ΠΑΓΝΗ.

Η 44χρονη, όπως αναφέρει το creta24.gr  είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όταν εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Παρακολουθείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό ενώ τα συμπτώματα που έχει εμφανίσει εξετάζονται για το αν πρόκειται για επιπλοκές του εμβολίου της AstraZeneca.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε συμπτώματα του συνδρόμου VITT τα οποία στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ως πιθανές επιπλοκές από το εμβόλιο της AstraZeneca.

Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση της Ελληνικής αιματολογικής εταιρίας με τίτλο «Διαγνωστική και Θεραπευτική Προσέγγιση των Ασθενών με Σύνδρομο VITT» που αναφέρει μεταξύ άλλων πως «το σύνδρομο VITT είναι μια πολύ σπάνια αλλά σοβαρή επιπλοκή, που έχει συσχετισθεί με τα εμβόλια της AstraZeneca και της Johnson & Johnson και συνδυάζει θρομβοπενία και θρομβώσεις σε ασυνήθεις θέσεις, συχνότερα στους φλεβώδεις κόλπους του εγκεφάλου και στα σπλαγχνικά αγγεία. Η συχνότητα αναφέρεται σε 1έως 8 περιπτώσεις ανά 1.000.000 δόσεων. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα διαθέσιμα δεδομένα, η επιπλοκή παρουσιάζεται κατά κανόνα σε γυναίκες ηλικίας μικρότερης των 50 ετών. Ο χρόνος εμφάνισης του συνδρόμου κυμαίνεται από 4 έως 28 ημέρες μετά τον εμβολιασμό».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Πολιτική, την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο editorial.gr.