Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Der Spiegel: «Ρολόι» η εμβολιαστική εκστρατεία στην Ελλάδα

«Ρολόι» η εμβολιαστική εκστρατεία στην Ελλάδα, γράφει το περιοδικό Der Spiegel κάνoντας λόγο για «αποτελεσματικότητα που μπορεί να εκπλήσσει, σε μια χώρα που είναι γνωστή μάλλον για τη διογκωμένη και αναποτελεσματική γραφειοκρατία της».

Σε αφιέρωμά του στον τρόπο αντιμετώπισης της πανδημίας και την εμβολιαστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες, το περιοδικό αναφέρεται στην «αναπάντεχη επιτυχία» της ελληνικής προσπάθειας, με έμφαση κυρίως στη διαδικασία εμβολιασμού των πολιτών, με ραντεβού μέσω ηλεκτρονικής σελίδας και εμβολιασμό χωρίς μεγάλες ουρές αναμονής.

Το Spiegel αναφέρει ακόμη, ότι το ποσοστό των πλήρως εμβολιασμένων βρίσκεται μόνο λίγο κάτω από το αντίστοιχο γερμανικό.

Για τη συνέχεια, το γερμανικό περιοδικό επισημαίνει ότι η κυβέρνηση επιδιώκει ποσοστό εμβολιασμών μεταξύ 70 και 80%, ενώ αναφέρεται και σε έναν «αυξανόμενο αριθμό Ελλήνων που βλέπουν με σκεπτικισμό τα εμβόλια, παρά τις καθημερινές εκκλήσεις πολιτικών και υγειονομικών».

Η κυβέρνηση, προσθέτει το περιοδικό, εξετάζει το ενδεχόμενο υποχρεωτικού εμβολιασμού ορισμένων επαγγελματικών ομάδων και ταυτόχρονα οι εμβολιασμένοι λαμβάνουν την υπόσχεση για περισσότερες ελευθερίες. «Το μήνυμα είναι: Αν δεν χτίσουμε τώρα το τείχος ανοσίας, η Ελλάδα θα πληγεί σκληρά από το τέταρτο κύμα, με καταστροφικές συνέπειες για τη χώρα», καταλήγει το ρεπορτάζ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λιγότεροι από ό,τι πέρυσι ήταν οι εργαζόμενοι που προσέφυγαν στην Επιθεώρηση Εργασίας για μη καταβολή δώρου Πάσχα. Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα της Ανεξάρτητης...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Η πρωταθλήτρια Ιταλίας πέρασε από τα χέρια της κινεζικής εταιρίας “Suning Holdings Group” στον επενδυτικό όμιλο των ΗΠΑ “Oaktree Capital Management”, ο οποίος θα...

ΕΛΛΑΔΑ

Στα 569 εκατ. ευρώ ανέρχονται, μέχρι σήμερα, οι χρηματοδοτήσεις που έχει καταβάλει το ΥΠΑΑΤ στη Θεσσαλία – είτε μέσω του ΕΛΓΑ, είτε μέσω έκτακτων...

LIFESTYLE

Αλλάζει ο κόσμος… των social media, με τον πόλεμο στη Γάζα να ευαισθητοποιεί πλέον κάθε ηλικίας κοινό που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσε Instagram, X, Tik...