ΔΙΕΘΝΗ

Ο Usher στην σκηνή και η Taylor Swift στις κερκίδες μαγνήτισαν τα βλέμματα στο Super Bowl – Show εκατομμυρίων εντός και εκτός γηπέδων

Ο «βασιλιάς» της RnB μουσικής, Usher, συνοδεία της εκπληκτικής Alicia Keys μπορεί να απογείωσε το ημίχρονο του Super Βowl στο Λας Βέγκας που ολοκληρώθηκε με την νίκη των Kansas City Chiefs, αλλά ήταν η Taylor Swiftμε την παρουσία της στην πολυτελή της σουίτα που προκάλεσε φρενίτιδα το αμερικανικό κοινό για τον τελικό του NFL.

Αιτία το πολυσυζητημένο ειδύλλιο της διάσημης Αμερικανίδας τραγουδίστριας Τέιλορ Σούιφτ και του συντρόφου της και δις πρωταθλητή με τους Chiefs, Τράβις Κέλσι που σήκωσε το πολύτιμο τρόπαιο. Η προβεβλημένη σχέση των δυο τους τελευταίους μήνες και η παρουσία της 34χρονης καλλιτέχνιδας σε 13 αγώνες έχει εκτοξεύσει την ήδη υψηλή δημοτικότητα του NFL και έχει εξαργυρωθεί εμπορικά από τη λίγκα αλλά και τους Kansas City Chiefs με έξτρα έσοδα που ξεπερνούν τα 330 εκατ. δολάρια.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ανέμεναν με τεράστιο ενδιαφέρον το ημίχρονο του Super Bowl που είναι το κορυφαίο αθλητικό και τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ. Τα ξημερώματα της Δευτέρας (ώρα Ελλάδας) όλος ο κόσμος απόλαυσε ένα φαντασμαγορικό μουσικό και αθλητικό θέαμα.

Ο Usher ξεσήκωσε τους θεατές με τις μεγάλες του επιτυχίες και τις χορευτικές του ικανότητες, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε εκατομμύρια Αμερικανούς. Ο κάτοχος των οκτώ Grammys, άνοιξε το show με το «Caught Up» και στη συνέχεια, ερμήνευσε μερικές από τις πιο γνωστές και μεγαλύτερες επιτυχίες του, όπως τα «U Don’t Have to Call», «My Boo» και «Burn». Ωστόσο, εκείνο όμως που τράβηξε όλα τα φώτα στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, ήταν οι πανηγυρισμοί για την νίκη και το φιλί της Τέιλορ Σουίφτ στο αγόρι της.

Στον αγωνιστικό τομέα οι Kansas City Chiefs επικράτησαν στην παράταση επί των San Fransisco 49ers έχοντας στο ρόστερ τους τον Έλληνα  Γιώργο Καρλαύτη κατακτώντας για 4η φορά στην ιστορία της το Super Bowl.

Το ενδιαφέρον του κόσμου για το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς είναι τόσο μεγάλο που το κόστος για μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων άγγιξε το αστρονομικό ποσό των 7 εκατ. δολαρίων με τις εταιρείες να προσλαμβάνουν γι αυτό τον σκοπό κορυφαίες προσωπικότητες του Χόλιγουντ και των αθλημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και στο πρωτάθλημα οδηγών μετά την ολοκλήρωση του Ράλι Πορτογαλίας...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εποικοδομητική χαρακτήρισαν τη συνάντηση που είχαν στην Άγκυρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, καθώς έστειλαν το μήνυμα...

ΕΛΛΑΔΑ

Τα Υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν σήμερα, Δευτέρα 13 Μαΐου την έναρξη της αποστολής των πρώτων ενημερωτικών SMS στις δικαιούχος του Εθνικού Προγράμματος...

ΕΛΛΑΔΑ

Ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version