Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Το 2002, το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών, μαζί με μια ομάδα ευρωπαϊκών οργανώσεων πολιτών, συνέταξε τον Ευρωπαϊκό Χάρτη Δικαιωμάτων των Ασθενών, ο οποίος έχει μεταφραστεί...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την 29η Απριλίου 2024 προσδιόρισε ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης ως καταληκτική ημερομηνία για την τακτοποίηση ρυθμίσεων οφειλών, επ’ ευκαιρία της...

ΔΙΕΘΝΗ

Περιορισμένο πλήγμα αλλά μέσα στο έδαφος του Ιράν. Αυτό έχει αποφασίσει το Ισραήλ ως αντίποινα για την ιρανική επίθεση, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους. Ανώτατος...

ΕΛΛΑΔΑ

Συνεχίζονται σε πανελλαδική κλίμακα οι εξορμήσεις από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) με διενέργεια δωρεάν rapid test για όλους τους...