Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 29 Ιουνίου 2022 έξω από το χωριό Αγία Βαρβάρα Βέροιας. Συγκεκριμένα, οδηγός οχήματος που εκινείτο στην επαρχιακή...

ΔΙΕΘΝΗ

Για εκείνον είναι κανονικότητα να φωτογραφίζεται ημίγυμνος καβάλα στ’ άλογο (κυριολεκτικά). Αν το έκαναν οι ηγέτες της G7, όπως αστειεύτηκαν για να τον τρολάρουν,...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βορειοκορεάτες χάκερ πιστεύεται ότι βρίσκονται πίσω από την κλοπή 100 εκατ. δολαρίων σε κρυπτονομίσματα από αμερικανική εταιρεία την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παρατείνεται έως τις 31 Δεκεμβρίου το πλαφόν το οποίο έχει θεσπιστεί για το περιθώριο μικτού κέρδους σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα με τροπολογία που...