Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΥΓΕΙΑ

Οι υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανίσουν πολύμηνης διάρκειας συμπτώματα Covid-19 (η λεγόμενη μακρά Covid-19 ή σύνδρομο μετά-Covid), επιβεβαιώνει μια νέα...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Την Ελευσίνα επισκέφθηκε για δεύτερη φορά ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ορφέας Γεωργίου. Πριν από ενάμιση μήνα ο πρόεδρος της γαλάζιας νεολαίας είχε επισκεφθεί τις...

ΕΛΛΑΔΑ

Σεισμός: Το 1981 σε ένα διάστημα δέκα ημερών, από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 4 Μαρτίου, τρεις σεισμοί πάνω από 6 ρίχτερ συντάραξαν τον...

ΥΓΕΙΑ

Το χαμηλότερο κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και τα χρόνια προβλήματα υγείας, ιδίως το άσθμα, σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο μετα-Covid συνδρόμου, γνωστού και ως μακράς Covid-19, στους...