Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Για τις κρίσιμες παρεμβάσεις στο πλαίσιο της ενίσχυση της δημόσιας υγείας μίλησε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, καλεσμένος στο ΕΡΤNews και τους Μαριλένα Γεραντώνη...

ΕΛΛΑΔΑ

Σήμερα Κυριακή, 6 Ιουλίου, σύμφωνα με το εορτολόγιο τιμάται η μνήμη των Αγίων εικοσιτεσσάρων Μαρτύρων και Αγίου Σισώη. Τα ονόματα που γιορτάζουν σήμερα είναι τα εξής: Λύκιος, Λυκίας, Λυκία. Σάτυρος,...

LIFESTYLE

Πρεμιέρα στην πρωινή ζώνη του Open έκαναν σήμερα ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και η Ιωάννα Μαλέσκου, οι οποίοι μάς υπόσχονται το τέλειο «Καλοκαιρινό Ραντεβού». Ο...

LIFESTYLE

Λίγες ώρες μετά την αυλαία της εκπομπής της στο Μεγάλο Κανάλι, η Σίσσυ Χρηστίδου θέλησε να μοιραστεί τα συναισθήματα της για αυτή την τηλεοπτική...