To Renault 4 E-Tech είναι, με μήκος 4,14 μέτρων, ένα συμπαγές SUV που έχει στον πυρήνα του την πρακτικότητα που διέκρινε τον ένδοξό του, θρυλικό πρόγονο Renault 4L – από το μακρινό 1961.
Ως το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά, το εμβληματικό “Κατρέλ” δεν είχε τούνελ μετάδοσης – με αποτέλεσμα να προσφέρει εντελώς επίπεδο δάπεδο στους επιβάτες, βελτιώνοντας την άνεσή τους.
Με τα χρόνια αποδείχθηκε ένα αυτοκίνητο που ήταν εξίσου ευέλικτο και πρακτικό στην πόλη, όσο και χρηστικό για τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου ή για τις επαγγελματικές ανάγκες. Η επιτυχία του ήταν τέτοια που πρωταγωνίστησε εμπορικά σε περισσότερες από 100 χώρες, και τα αντίτυπά του που παρήγαγε η Renault ξεπέρασαν τα 8 εκατομμύρια.
Η σύγχρονη “μετενσάρκωσή του”, το Renault 4 E-Tech, είναι ένα ηλεκτρικό Β-SUV που αποσκοπεί να προσφέρει την ίδια πολυχρηστικότητα. Είναι 22 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος από το σύγχρονο, επίσης ηλεκτρικό Renault 5, βασισμένο στην ίδια αρχιτεκτονική AmpR Small της Ampere – δηλαδή του βραχίονα ηλεκτροκίνησης του γαλλικού ομίλου.
Μετά το ντεμπούτο του στο Σαλόνι του Παρισιού 2024, στις 14 Οκτωβρίου, το Renault 4 E-Tech θα μπει σε πλήρη ρυθμό στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Renault στη Μομπέζ της Γαλλίας – και θα διατίθεται στην Ευρώπη από το 2025.
Μέχρι τότε, μέχρι την πλήρη του αποκάλυψη, η γαλλική εταιρεία μας παρείχε μια σειρά από επίσημες teaser εικόνες, που απεικονίζουν -μεταξύ άλλων- την περίτεχνη φωτιζόμενη γρίλια, την μαλακή συρόμενη ηλιοροφή, την πίσω πτέρυγα και αρκετές λεπτομέρειες του αμαξώματος.
Πηγή: Sport24.gr