Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η BYD μπήκε με κάθε επισημότητα και υψηλές προσδοκίες στην Ελληνική αγορά

Ο Όμιλος Σφακιανάκη ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων στην ελληνική αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων της BYD, του κορυφαίου κατασκευαστή οχημάτων Νέας Ενέργειας στον κόσμο (New Energy Vehicles). Η εκδήλωση έλαβε μέρος στις 20 Μαρτίου, στον επιβλητικό χώρο του Ζάππειου, ενώ οι επίτιμοι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να δουν πρώτοι μία σειρά συναρπαστικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Παράλληλα, σηματοδότησε ένα ακόμη ορόσημο για τη BYD στην Ευρώπη, αποτελώντας το πρώτο λανσάρισμά της για το 2024, καθώς η μάρκα συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμες και προσιτές οικολογικές λύσεις στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η ΒΥD (Build Your Dreams), παγκοσμίως γνωστή για την πρωτοποριακή της τεχνογνωσία στην ανάπτυξη μπαταριών ισχύος και την καινοτομία στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Με όραμα τη μείωση της θερμοκρασίας της Γης κατά 1°C (“Cool the Earth by 1°C”), κάνει διαθέσιμη στο ελληνικό κοινό την ευρεία γκάμα των ηλεκτρικών και Plug-In Hybrid αυτοκινήτων της, εφοδιασμένων με προηγμένη τεχνολογία, ελκυστική σχεδίαση και κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια.

Τα δύο πρώτα μοντέλα της BYD, που διανέμονται στη χώρα μας από τον Όμιλο Σφακιανάκη, είναι το compact μικρομεσαίο BYD ATTO 3 (C-SUV) και το πολυτελές BYD SEAL (D-Sedan), ενώ θα ακολουθήσουν το μικρομεσαίο πόλης BYD DOLPHIN (C-Hatchback) και το ΒΥD SEAL U (D-SUV), το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε έκδοση αμιγώς ηλεκτρική (BEV), όσο και σε έκδοση Plug-In Ηybrid (PHEV).

Τα αποκαλυπτήριά τους πραγματοποιήθηκαν σε εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο, ένα χώρο με έντονο συμβολισμό και ιστορική αξία για την Ελλάδα. Αυτή τη σημαντική στιγμή για τον Όμιλο Σφακιανάκη, τίμησαν με την παρουσία τους προσωπικότητες από τον πολιτικό, δημοσιογραφικό και επιχειρηματικό κόσμο, καθώς φυσικά και κορυφαία στελέχη από την ΒΥD Eυrope.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η δημοσιογράφος και Master of Ceremony, κα Εύη Φραγκάκη καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της ΒΥD και του Ομίλου Σφακιανάκη. Εν συνεχεία, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κος Σταύρος Π. Τάκη, παρουσίασε τη στρατηγική του ομίλου και το όραμα της επόμενης ημέρας, αποκαλύπτοντας παράλληλα τη νέα εταιρική ταυτότητα του ομίλου, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο μίας μακροχρόνιας και δυναμικής πορείας.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Την απόφαση για διοργάνωση κινητοποίησης την Τρίτη 30 Απριλίου στη 1μμ ανακοίνωσε η ομάδα πρωτοβουλίας γονέων και πασχόντων Μεσογειακής Αναιμίας Παίδων «Αγία Σοφία», στο...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εντείνουν την προεκλογική τους δραστηριότητα οι αρχηγοί των υπόλοιπων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Την αναγέννηση του ΕΣΥ έθεσε ως προτεραιότητα ο Νίκος Ανδρουλάκης, κατά την...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Κάθε χρόνο, ο κόσμος παράγει περίπου 400 εκατομμύρια μετρικούς τόνους πλαστικών απορριμάτων. Τουλάχιστον 14 εκατομμύρια μετρικοί τόνοι καταλήγουν στους ωκεανούς, με τα πλαστικά μιας...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Μεταξύ των πλεονεκτημάτων των νόμων που επεκτείνουν την απαγόρευση του καπνίσματος σε εσωτερικούς ή πολυσύχναστους εξωτερικούς χώρους, είναι η διατήρηση μιας υγιούς καρδιάς, γράφει...