Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τα 65 Νέα Μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα το 2023

  • Abarth 500e

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Abarth εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 155 ίππων και 235 Nm που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 7’’. Το νέο Abarth 500e είναι γρήγορο στο δρόμο αλλά και στη φόρτιση καθώς εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση ενέργειας για περίπου 40 km σε μόλις 5 λεπτά. Η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά. Το Abarth 500e θα διατίθεται αρχικά στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima, σε αμαξώματα hatchback και cabrio, η παραγωγή της οποίας περιορίζεται στις μόλις 1.949 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στη χρονολογία γέννησης της μάρκας. Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία τον Μάρτιο με τα πρώτα αυτοκίνητα να έρχονται τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο.

  • Alfa Romeo Tonale PHEV

Η νέα, τετρακίνητη, plug-in hybrid έκδοση της Tonale συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.3 Turbo με ηλεκτρικό κινητήρα, αυτόματο 6άρι κιβώτιο και μπαταρία 15,5 kWh. Η συνολική απόδοση είναι 280 ίπποι και η μέση κατανάλωση μόλις 1,14 lt/100 km. Η Tonale PHEV έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για έως και 80 km, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο, αρχικά στην έκδοση Veloce και στη συνέχεια και στην Ti, καθώς και στην έκδοση Edizione Speciale για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο λανσάρισμα του μοντέλου.

  • Alfa Romeo Giulia facelift

Το ιταλικό σπορ σεντάν έρχεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο με ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέα “3+3” Full-LED Adaptive Matrix εμπρός φώτα, ανασχεδιασμένη μάσκα και τεχνολογίας Full-Led πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT 12,3 ιντσών και μια σειρά τεχνολογιών όπως οι υπηρεσίες “Alfa Connect Services”, η δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω διαδικτύου (“Over the Air”) και η τεχνολογία NFT που προσφέρει μεταξύ άλλων ένα αδιάβλητο πιστοποιητικό του ιστορικού του αυτοκινήτου. Η γκάμα περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel έως 280 ίππους που συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο (στάνταρ). Η ανανεωμένη Giulia θα είναι διαθέσιμη στην χώρα μας τον Μάρτιο.

  • Alfa Romeo Stelvio facelift


Το ανανεωμένο μεγάλο SUV της Alfa Romeo ξεχωρίζει από τα νέα “3+3” Full-LED Adaptive Matrix εμπρός φώτα, την ανασχεδιασμένη μάσκα και τα τεχνολογίας Full-Led πίσω φωτιστικά σώματα. Εντελώς νέος είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT 12,3 ιντσών, ενώ μια σειρά τεχνολογιών κάνει ακόμα πιο απλή και άνετη τη συμβίωση με το ιταλικό SUV, όπως οι υπηρεσίες “Alfa Connect Services”, η δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω διαδικτύου (“Over the Air”) και η τεχνολογία NFT που προσφέρει μεταξύ άλλων ένα αδιάβλητο πιστοποιητικό του ιστορικού του αυτοκινήτου. Τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα βενζίνης και diesel προσφέρουν επιλογές από 160 έως και 280 ίππους και συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Η διάθεση των νέων Giulia και Stelvio στην αγορά αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο.

  • Audi Q8 e-tron

Το μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Audi ανανεώθηκε και πρόσθεσε το Q8 στην ονομασία του. Τα Q8 e-tron και Q8 Sportback e-tron είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα με τιμή από 79.000 € (με την επιδότηση του “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας τον Μάρτιο. Αρχικά η γκάμα περιλαμβάνει την έκδοση Q8 50 e-tron με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, τετρακίνηση, 341 ίππους και αυτονομία 480 km (Sportback: 500 km) και την Q8 55 e-tron με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, τετρακίνηση, 409 ίππους και αυτονομία 582 km (Sportback: 600 km). Αργότερα θα εμπλουτιστεί με το κορυφαίο SQ8 e-tron με 3 ηλεκτρικά μοτέρ (ένα στον εμπρός και δύο στον πίσω άξονα), τετρακίνηση, 504 ίππους και αυτονομία 513 km (Sportback: 513 km).

  • BMW M2

Η νέα Μ2 διχάζει με την εμφάνισή της, αλλά όχι με τις επιδόσεις της. Ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 460 ίππων και ροπή 550 Nm και επιταχύνει το κουπέ από στάση στα 100 km/h σε 4,1’’ και στα 200 km/h σε 13,5’’. Με χειροκίνητο κιβώτιο, οι αντίστοιχοι χρόνοι είναι 4,3’’ και 14,3’’. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 km/h και μπορεί να αυξηθεί στα 285 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package. Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic (το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είναι προαιρετικό). Στο οδηγοκεντρικό ταμπλό δεσπόζει το BMW Curved Display με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και οθόνη infotainment 14,9’’ με ψηφιακό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant. Η BMW M2 θα ξεκινήσει τη διάθεσή της στην ελληνική αγορά το δεύτερι τρίμηνο του 2023.

  • BMW Σειρά 5

Η νέα χρονιά θα μας φέρει και τη νέα Σειρά 5 της BMW, η οποία αναμένεται στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο. Η ολοκαίνουρια γενιά θα υιοθετεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Βαυαρικής μάρκας, με στοιχεία πιθανότατα από τη νέα Σειρά 7 (φωτό) και το BMW Curved Display στο εσωτερικό, ενώ για πρώτη φορά θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV), την i5. Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων θα αποτελείται από mild hybrid και plug-in hybrid επιλογές, ενώ εξηλεκτρισμένη θα είναι και η κορυφαία M5.

  • BMW XM

Με την XM η Βαυαρική φίρμα γιορτάζει τα 50 χρόνια του τμήματος BMW M GmbH. Το νέο σπορ SUV θα είναι αποκλειστικά “Μ”, δεν θα υπάρξουν δηλαδή πιο ήπιες εκδόσεις, και αποτελεί το δεύτερο αυθύπαρκτο μοντέλο “Μ” μετά την Μ1 του 1977. Είναι παράλληλα το ισχυρότερο αλλά και το πρώτο Plug-in Hybrid μοντέλο της BMW M GmbH. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 653 ίππους και τα 800 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι εκρηκτικές: 0-100 km/h σε 4,3’’ και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 270 km/h. Η ΧΜ αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του ‘23. Το φθινόπωρο του 2023 θα λανσαριστεί μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση της XM, η LABEL RED, στην οποία η απόδοση θα είναι ακόμη πιο υψηλή φτάνοντας τους 748 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.

  • Citroen C4 X

Η γκάμα της Citroen εμπλουτίζεται με ένα εντελώς νέο μοντέλο. Το C4 X βασίζεται στο γνωστό μας C4 αλλά διαφοροποιείται στο πίσω μέρος με τη fastback σιλουέτα του. Έχει μήκος 4,6 m και τεράστιο χώρο αποσκευών 510 λίτρων. Το εσωτερικό υιοθετεί πλήρως τη λογική του C4 με μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,5’’, head-up diplay και infotainment με οθόνη 10’’. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης 1.2 Turbo με 102 έως 130 ίππους, τον 1.5 turbodiesel των 130 ίππων, καθώς και την ηλεκτρική έκδοση e-C4 X με 136 ίππους, μπαταρία 50 kWh και αυτονομία 360 km. Στην Ελλάδα το C4 X αναμένεται στα τέλη του Φεβρουαρίου.

  • Cupra Leon 150 & 190 PS

Η CUPRA λάνσαρε μόλις στην ελληνική αγορά δύο νέες επιλογές κινητήρα για το Leon: τον 2.0 TSI των 190 ίππων με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και τον 1.5 TSI των 150 ίππων με ήπια υβριδική τεχνολογία mHEV και μηχανικό 6άρι ή DSG κιβώτιο. Οι προσθήκη των δύο μοτέρ συνοδεύεται από πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού. Το Leon διατίθεται πλέον με υφασμάτινα καθίσματα CUPRA Sports και προαιρετικά με δερμάτινα καθίσματα bucket CUPRA σε χρώμα Petrol Blue ή μαύρο που συμπληρώνονται από το αντίστοιχου χρώματος ραφές στο ταμπλό. Χάρη στη νέα βασική έκδοση 1.5 TSI, οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν πλέον από 28.890 ευρώ.

  • Dacia Jogger Hybrid

H νέα έκδοση Hybrid 140 του Jogger είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia και αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 140 ίππους και αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις για τον κινητήρα βενζίνης και 2 για το ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,2 kWh. Σημαντικό είναι πως η νέα υβριδική έκδοση διατηρεί τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα (5 ή 7 θέσεις και πορτμπαγκάζ έως 708 λίτρα στην 5θέσια διάταξη).

  • Dacia Spring

Το φθινόπωρο αναμένουμε στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia. Το Spring θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η βασική κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων και 125 Nm ροπής που συνδυάζεται με μία μπαταρία 27,4 kWh, η οποία δίνει αυτονομία της τάξης των 305 χιλιομέτρων σε αστικό κύκλο. Η ισχυρότερη έκδοση Extreme κινείται από έναν εντελώς νέο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 65 ίππους, συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο μετάδοσης, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και βελτιωμένη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στο νέο κινητήρα, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 km σε μικτό και 305 km σε αστικό κύκλο.

  • DS3 facelift

Το premium κόμπακτ SUV της γαλλικής DS Automobiles υπέστη ένα διακριτικό facelift, ενώ παράλληλα άλλαξε ονομασία από DS3 Crossback σε σκέτο DS3. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής 10,3’’ που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στα μηχανικά μέρη, η σημαντικότερη αλλαγή αφορά αυτή της μεγαλύτερης μπαταρίας στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-TENSE που προσφέρει αυξημένη αυτονομία έως 402 km. Αναβαθμισμένος είναι και ο ηλεκτροκινητήρας με ισχύ που φτάνει τους 156 ίππους. Η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων παραμένει ως έχει, με μοτέρ βενζίνης 1.2 Turbo και turbodiesel 1.5 απόδοσης 100 έως 130 ίππους. Το νέο DS3 θα έρθει στη χώρα μας τον Μάρτιο.

  • DS7 facelift

Το premium γαλλικό SUV έρχεται ως DS7, χωρίς το “Crossback” δηλαδή στην ονομασία του αλλά με ανανεωμένη σχεδίαση, πιο πολυτελής καμπίνα, καθώς και νέες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Η γκάμα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις με αναβαθμισμένους κινητήρες: την DS 7 E-TENSE 225 Plug-in Hybrid με 225 ίππους, την DS 7 E-TENSE 4×4 300 Plug-in Hybrid με ηλεκτρική τετρακίνηση και ισχύ 300 ίππων, την επίσης τετρακίνητη έκδοση DS 7 E-TENSE 4×4 360 Plug-in Hybrid με 360 ίππους και την diesel έκδοση DS 7 BLUEHDI 130 των 130 ίππων. Το νέο DS7 αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στον Φεβρουάριο του 2023.

  • Ford Bronco

Το Bronco, το τετρακίνητο SUV με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες θα διατεθεί σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό οχημάτων και σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης. Ανάμεσά τους, υπάρχει πιθανότητα να συμπεριλαμβάνεται και η χώρα μας, χωρίς ωστόσο να είναι τίποτα σίγουρο ή επίσημο. Έχοντας εξελιχθεί εξαρχής με γνώμονα την περιπέτεια, το ευέλικτο Ford Bronco έχει αφαιρούμενα πάνελ αμαξώματος, ενσωματωμένα σημεία στήριξης που προορίζονται για την εγκατάσταση αξεσουάρ, καθώς και εύκολα στο καθάρισμα υλικά, όλα στο βασικό του εξοπλισμό. Το εσωτερικό είναι εστιασμένο στην πρακτικότητα και περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό για το infotainment. Η γκάμα της ευρωπαϊκής έκδοσης θα αποτελείται από δύο κινητήρες βενζίνης, τον 2.3 EcoBoost Turbo που αποδίδει 290 ίππους και τον 2.7 V6 EcoBoost των 330 ίππων.

  • Ford C-SUV Electric

Το πλάνο εξηλεκτρισμού της Ford περιλαμβάνει ένα δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, κάτω από τη Mustang Mach-E, στην κατηγορία “C”. Θα έχει δηλαδή το μέγεθος του Kuga και η παραγωγή του θα γίνεται στην Κολωνία. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα προσφέρει αυτονομία 500 km με μία φόρτιση. Το όχημα και το όνομά του θα αποκαλυφθούν αργότερα, ενώ στην Ελλάδα ενδέχεται να το δούμε στο τέλος της χρονιάς.

  • Ford Ranger

Μπορεί το κορυφαίο Ranger Raptor να πάτησε πρόσφατα τροχούς στην Ελλάδα, οι υπόλοιπες εκδόσεις του pick-up της Ford ωστόσο αναμένονται στη χώρα μας λίγο αργότερα, τον Μάιο ή Ιούνιο. H γκάμα κινητήρων εμπλουτίζεται με ένα μεγαλύτερο V6 turbodiesel των 3.000 κυβικών, δίπλα στους Single-Turbo και Bi-Turbo diesel των 2.000 κυβικών. Το εσωτερικό παραπέμπει περισσότερο σε επιβατικό αυτοκίνητο, με μαλακά υλικά και έντονα hi-tech προφίλ, χάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής 10,1 ή 12 ιντσών που υποστηρίζει το infotainment SYNC 4 και την κάμερα 360 μοιρών.

  • Honda Jazz facelift

Τα ανανεωμένα Honda Jazz και Jazz Crosstar αναμένονται στην Ελλάδα τον Μάρτιο. Η αισθητική ανανέωση περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες και μάσκα, σκουρόχρωμους προβολείς, καινούρια σχέδια ζαντών και αλλαγές στο τιμόνι και τον διάκοσμο της καμπίνας. Στη γκάμα προστίθεται και η νέα έκδοση Advance Sport με ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση, σφικτότερη ανάρτηση και τροχούς 16’’. Βελτιωμένη είναι και η απόδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV. Οι μηχανικοί της Honda αύξησαν την ισχύ του βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων στους 107 ίππους (+10 PS), του βασικού ηλεκτροκινητήρα στους 122 ίππους (+14 PS) και του ηλεκτρικού μοτέρ-γεννήτριας στους 106 ίππους (+11 PS). Αλλαγές έχει υποστεί και το αυτόματο κιβώτιο CVT για ακόμη πιο ομαλή λειτουργία.

  • Honda e:Ny1

To e:Ny1 αναμένεται στην αγορά τον Σεπτέμβριο του 2023. Είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας μετά το Honda e και θα προσφέρει, σύμφωνα με τους δημιουργούς του “το μοναδικό μίγμα δυναμικής συμπεριφοράς, υψηλής τεχνολογίας και προηγμένης σχεδίασης για το οποίο φημίζεται η Honda, έτσι ώστε να αποτελέσει μία εξαιρετική επιλογή για οικογένειες που αναζητούν το πρώτο τους EV”. Κρίνοντας από τις πρώτες φωτογραφίες, πρόκειται ουσιαστικά για ένα ηλεκτρικό SUV και πιο συγκεκριμένα για την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του HR-V.

  • Hyundai Kona

Η δεύτερη γενιά του Kona διακρίνεται για τη φουτουριστική της σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρικό (EV), υβριδικό (HEV), καθώς και με κινητήρες βενζίνης. Η γκάμα θα περιλαμβάνει επίσης την σπορ έκδοση N Line, ενώ κάθε εκδοχή του κορεατικού B-SUV θα έχει το δικό της ξεχωριστό στυλ. Το εσωτερικό είναι οδηγοκεντρικό και σχεδιασμένο έτσι ώστε να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ευρυχωρία χάρη στο μεγαλύτερο μήκος που φτάνει τα 4.355 mm. Οι δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν το hi-tech προφίλ του νέου μοντέλου. Η μετατόπιση του μοχλού ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι παρέχει μια πιο λιτή διάταξη και πρόσθετο χώρο για αντικείμενα στο κεντρικό τούνελ. Σύμφωνα με τη Hyundai, τέλος, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνεται ο όγκος του. Το ολοκαίνουριο Kona αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο, με εξαίρεση την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) που θα έρθει τον Οκτώβριο.

  • Hyundai Ioniq 6

Η γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων IONIQ της Hyundai επεκτείνεται με το IONIQ 6, ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,21! Το IONIQ 6 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύ από 225 έως 320 ίππους, κίνηση στους 2 ή τους 4 τροχούς και μπαταρία 53 kWh ή 77,4 kWh. Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, 12 ιντσών η καθεμία, συνοδεύονται από ατμοσφαιρικό φωτισμό με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 64 αποχρώσεις και 6 θέματα διχρωμίας, καθώς και βιώσιμα υλικά όπως δέρμα οικολογικής επεξεργασίας και ύφασμα από ανακυκλωμένο PET στα καθίσματα, βιολογικό δέρμα TPO στο ταμπλό, βιολογική βαφή από φυτικά έλαια στις πόρτες και ανακυκλωμένο υλικό από δίχτυα αλιείας στα πατάκια. Το εντυπωσιακό IONIQ 6 αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2023.

  • Hyundai i10 facelift

Το ανανεωμένο μικρό της Hyundai θα παρουσιαστεί στην ελληνική αγορά τον Μάιο. Εμφανισιακά, το πιθανότερο είναι πως θα υιοθετεί τις αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου που παρουσιάστηκε στην Ινδία (φωτο). Αν ισχύσει αυτό, το νέο i10 θα ξεχωρίζει από το τωρινό μοντέλο κυρίως στο εμπρός μέρος, το οποίο υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική λογική της μάρκας που θέλει τη μάσκα μεγαλύτερη και πιο χαμηλά τοποθετημένη. Αλλαγές πάντως υπάρχουν τόσο στο καπό όσο και στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Τα μηχανικά μέρη αντίθετα, το πιθανότερο είναι πως θα παραμείνουν ως έχουν, με τους ατμοσφαιρικούς 1.0 και 1.2 των 67 και 84 ίππων αντίστοιχα αλλά και τον 1.0 Turbo με τους 100 ίππους. Ενδέχεται πάντως ο τελευταίος να είναι διαθέσιμος με σύστημα mild hybrid 48 Volt.

  • Hyundai i20 facelift

Η Hyundai πρόκειται μέσα στο 2023 να παρουσιάσει το ανανεωμένο i20, που βρίσκεται στην αγορά από το 2020. Αν και ακόμη δεν υπάρχει σχετική πληροφόρηση, οι αλλαγές θα είναι κυρίως σχεδιαστικές. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο.

  • Hyundai i30 facelift

Ανανέωση και για το i30 περιμένουμε μέσα στη χρονιά. Και εδώ οι αλλαγές θα είναι κυρίως στον τομέα της εμφάνισης, αν και δεν αποκλείεται να δούμε στη γκάμα κινητήρων να προστίθεται μία full υβριδική έκδοση (HEV) δίπλα στις υπάρχουσες mild hybrid 48V (MHEV). Αν προκύψει αυτό, θα αφορά το σύστημα κίνησης που ήταν διαθέσιμο στο απερχόμενο Kona, με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 141 ίππων.

  • Jaguar I-Pace MY24

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Jaguar υπέστη πρόσφατα ένα διακριτικό facelift με μικρές αλλαγές στο εξωτερικό, νέες εκδόσεις R-Dynamic και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Στο εσωτερικό συναντάμε το σύστημα infotainment Pivi Pro με ενσωματωμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου Alexa, Spotify, σύστημα πλοήγησης what3words και ενημερώσεις λογισμικού over-the-air. Το σύστημα κίνησης παραμένει ίδιο με δύο ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν 400 ίππους. Ίδια παραμένει και η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου (90 kWh), που εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 470 km. Στην Ελλάδα τα πρώτα αυτοκίνητα της ανανεωμένης I-PACE αναμένονται τον Μάιο.

  • Jeep Avenger

Το νέο Avenger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Jeep, κέρδισε τον ευρωπαϊκό τίτλο Car of the Year 2023! Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής και μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh που υπόσχεται μέση αυτονομία 400 km. Το Avenger διακρίνεται για τις συμπαγείς του διαστάσεις, την κορυφαία απόσταση από το έδαφος, τις εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, αλλά και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό και υπόσχονται εκτός δρόμου δυνατότητες αντάξιες του ονόματος Jeep. Το ηλεκτρικό SUV είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία με τιμή από 28.500 € (με επιδότηση από το “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”), ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα τον Μάιο.

  • Jeep Grand Cherokee

Αποκλειστικά ως υβριδικό θα έρθει στην Ευρώπη το νέο Grand Cherokee, με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe της Jeep. που συνδυάζει έναν Turbo κινητήρα βενζίνης 2 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική απόδοση είναι 380 ίπποι και 637 Nm. Χάρη και στην μπαταρία των 400V χωρητικότητας 17 kWh, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για διαδρομές έως και 51 km. Υψηλές είναι και οι δυνατότητες 4×4 που υπόσχεται το νέο μοντέλο, το οποίο εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Quadra-Drive II, την αερανάρτηση Quadra-Lift και το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Selec-Terrain με τις πέντε επιλογές: Auto, Snow, Sand/Mud, Rock και Sport. Το ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό εντυπωσιάζει με τις τρεις οθόνες: μία 10’’ του ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία 10’’ του συστήματος πολυμέσων και μία 10,25’’ που έχει μπροστά του ο συνοδηγός. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη ανέσεις όπως το έγχρωμο Head Up Display των 10’’, η κάμερα νυχτερινής όρασης και ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης. Στην Ελλάδα το νέο Grand Cherokee θα έρθει προς τα τέλη του έτους.

  • Kia EV9

Η ναυαρχίδα της Kia αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος του έτους. Το EV9 είναι ένα premium, αμιγώς ηλεκτρικό SUV και στοχεύει μοντέλα όπως η το Audi Q8 e-tron, η BMW iX και η Μercedes-Benz EQC. Έχει μήκος 4,9 m και όπως το μικρότερο EV6, βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του ομίλου. Το μόνο που έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής, είναι πως θα είναι διαθέσιμο και ως 7θέσιο, καθώς και πως θα κάνει το 0-100 km σε περίπου 5’’.

  • Kia EV6 GT

Το Kia EV6 GT είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής της Kia μέχρι σήμερα. Το αμιγώς ηλεκτρικό, τετρακίνητο crossover ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,5 sec και έχει τελική ταχύτητα 260 km/h. Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά και ένα δεύτερο στο πίσω άξονα. Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τα 585 PS και 740 Nm ροπής. Παράλληλα, η μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 424 km, ενώ οι δυνατότητες γρήγορης φόρτισης 800 V προσφέρουν αναπλήρωση ηλεκτρικής ενέργειας από το 10 στο 80% σε μόλις 18 λεπτά! Πέρα από τις δυναμικές επιδόσεις, το EV6 GT είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει σπορ οδηγική εμπειρία. Το εσωτερικό του EV6 GT συνδυάζει το αθλητικό στυλ με την άνεση και την πρακτικότητα. Υπάρχουν μπάκετ καθίσματα, δύο καμπύλες οθόνες των 12,3 ιντσών η καθεμία, μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment και μεγάλοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (480 λίτρα).

  • Land Rover Defender 130

Η μακριά, 8-θέσια έκδοση του Defender αναμένεται σύντομα στην Ελλάδα, πριν την άνοιξη. Το βρετανικό 4×4, εκτός από μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες έχει και αυξημένο όγκο αποσκευών που φτάνει τα 389 λίτρα όταν χρησιμοποιούνται και οι 8 θέσεις, ή 1.232 λίτρα με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη. Η γκάμα κινητήρων του Defender 130 περιλαμβάνει δύο επιλογές βενζίνης και δύο diesel με ισχύ από 250 έως 400 ίππους. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Το Defender 130 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία με τιμές από 108.283 €.

  • Range Rover Velar facelift

Tο ανανεωμένο Range Rover Velar παρουσίασε την 1η Φεβρουαρίου η Land Rover με αισθητικές αλλαγές στην μάσκα, τους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό η σημαντικότερη αλλαγή είναι η νέα οθόνη αφής των 11,4’’ στο κέντρο του ταμπλό, με νέες λειτουργίες για το σύστημα πολυμέσων και over-the-air αναβαθμίσεις λογισμικού. Όλες οι εκδόσεις του RR Velar είναι τετρακίνητες, ενώ η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης και diesel με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV), καθώς και μία plug-in hybrid (PHEV) με ισχύ από 204 έως 404 ίππους. Οι παραδόσεις του ανανεωμένου Range Rover Velar στη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο.

  • Lexus RZ

Το RZ 450e είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lexus. Το ιαπωνικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία της Toyota Motor Corp. με τη Fuji Heavy, μητρική της Subaru και αποτελεί ουσιαστικά την πολυτελή εκδοχή των Toyota bZ4X και Subaru Solterra. Την κίνηση στους 4 τροχούς δίνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, με συνδυαστική απόδοση 314 ίππους και 435 Nm. Η μπαταρία των 71,4 kWh υπόσχεται αυτονομία πάνω από 400 km. Στο εσωτερικό, μεγάλη εντύπωση κάνει το σύστημα One Motion Grip. Πρόκειται για το τιμόνι τύπου Yoke που συνδυάζεται με ενεργό σύστημα διεύθυνσης χάρη στο οποίο μπορεί να στρίψει πλήρως τους τροχούς χωρίς να συμπληρώνει μία στροφή του. Υπάρχουν επίσης έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων και νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη 14 ιντσών. Το RZ 450h αναμένεται στην Ελλάδα το β’ τρίμηνο του 2023, με τις τιμές να ξεκινούν από 69.900 €, ή από 61.900 € με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”.

  • Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

Πρόκειται για την plug-in hybrid έκδοση του MX-30 με περιστροφικό κινητήρα (Βάνκελ) ως γεννήτρια (range extender), που αναλαμβάνει δηλαδή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 17,8 kWh, εν κινήσει. Σε κάθε περίπτωση, σε όλη τη διάρκεια της οδήγησης το MX-30 e-Skyactiv R-EV κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 85 km κατά μέσο όρο ή τα 110 km σε αστική χρήση. Για μεγαλύτερες αποστάσεις αλλά και στις περιπτώσεις που ο οδηγός χρειάζεται να επιταχύνει ξαφνικά και πατήσει βαθειά και απότομα το πεντάλ γκαζιού, π.χ. σε μια προσπέραση, ο περιστροφικός κινητήρας ενεργοποιείται και παράγει ενέργεια για την επίτευξη της απαιτούμενης ισχύος. Το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο.

  • Mazda CX-5 MY23

Η ανανέωση του ιαπωνικού SUV περιλαμβάνει μικρές αισθητικές αλλαγές εξωτερικά και αναβαθμισμένο εσωτερικό με καινούριες επενδύσεις και νέα οθόνη 10,25’’ για το infotainment. Επιπλέον, η γκάμα κινητήρων θα αποκτήσει υβριδική επιλογή με σύστημα Mild Hybrid. Το νέο CX-5 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στην άνοιξη.

  • Mercedes-Benz A-Class facelift

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz A-Class είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία με τιμές από 39.990 €, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στη χώρα μας τον Μάρτιο. Στο αμάξωμα οι αλλαγές εστιάζουν στους προφυλακτήρες, τα φώτα και τη μάσκα, ενώ στην καμπίνα υπάρχουν καινούριο τιμόνι και νέο περιστροφικό χειριστήριο του infotainment MBUX στην κονσόλα που αντικαθιστά το pad. Επιπλέον, οι δύο μεγάλες οθόνες του MBUX – 10,25 ιντσών η καθεμία – περιλαμβάνονται τώρα πια στον στάνταρ εξοπλισμό. Όλοι σχεδόν οι κινητήρες βενζίνης πλέον συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt και έχουν αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, ενώ καταργείται η βασική έκδοση A 160. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 σχέσεων.

  • Mercedes-Benz GLA, GLB & CLA facelift

Ανάλογη ανανέωση με την A-Class θα υποστεί φέτος και η GLA, με μικρές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν οι δύο μεγάλες οθόνες του MBUX (στάνταρ εξοπλισμός), νέο τιμόνι και περιστροφικό χειριστήριο για το infotainment. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα αναβαθμιστεί με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt που αυξάνει την απόδοση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Η νέα GLA αναμένεται το φθινόπωρο, με τις παραγγελίες να ξεκινούν λίγο νωρίτερα. Το δεύτερο εξάμηνο του ‘23 αναμένονται στην Ελλάδα επίσης οι νέες CLA και GLB, με αντίστοιχες αλλαγές.

  • Mercedes-Benz GLE facelift

Οι ανανεωμένες Mercedes-Benz GLE SUV και GLE Coupe δεν έχουν μεγάλες αισθητικές αλλαγές εξωτερικά, ενώ και στο εσωτερικό υπάρχει απλώς νέο τιμόνι, κάποιες καινούριες επενδύσεις και η νέα γενιά του συστήματος MBUX με στάνταρ ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto, βελτιωμένη φωνητική λειτουργία (Hey Mercedes) και over-the-air αναβαθμίσεις λογισμικού. Η γκάμα κινητήρων αντίθετα έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις. Όλοι οι κινητήρες στις νέες GLE SUV και GLE Coupe διαθέτουν πλέον υβριδική τεχνολογία, είτε 48-volt mild hybrid (MHEV) είτε plug-in hybrid (PHEV), με ισχύ από 245 έως 612+22 ίππους στην κορυφαία έκδοση AMG GLE 63 S 4MATIC+. Οι νέες Mercedes-Benz GLE SUV και GLE Coupe θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι.

  • Mercedes-Benz GLC Coupe

H Coupe εκδοχή της ολοκαίνουριας GLC αναμένεται στην ελληνική αγορά το καλοκαίρι του ‘23. Αν και ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες και δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας φωτογραφίες από το νέο μοντέλο, είναι δεδομένο πως η σχεδίαση στο εμπρός μέρος ελάχιστα θα διαφέρει από την GLC SUV (φωτο), όπως και η γκάμα κινητήρων. Αυτή θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) 48-volt ή με σύστημα plug-in hybrid (PHEV). Η τετρακίνηση θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Ίδιο θα είναι και το εσωτερικό, με τους μεγάλους χώρους και τις δύο μεγάλες οθόνες στο ταμπλό: μία 12,3’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 11,9’’ για το σύστημα πολυμέσων MBUX.

  • Mercedes-Benz EQE SUV

Η γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Mercedes-EQ εμπλουτίζεται με τη νέα EQE SUV. Το νέο ηλεκτρικό SUV έρχεται να πάρει θέση κάτω από την επίσης νέα EQS SUV και δίπλα στην σεντάν EQE. Έχει μήκος 4,86 m και προσφέρει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (520 lt). Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, όπως το προηγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX Hyperscreen με τις 3 οθόνες που καταλαμβάνουν σχεδόν ολόκληρο το ταμπλό, πίσω από μια ενιαία επιφάνεια 1.410 mm. Η EQE SUV είναι διαθέσιμη για παραγγελία στις εκδόσεις 350+ (292 ίπποι), 350 4MATIC (292 ίπποι), 500 4MATIC (408 ίπποι) και AMG 43 4MATIC SUV (476 ίπποι). Αργότερα θα προστεθεί και η κορυφαία AMG EQE 53 4MATIC+ SUV με 626 ίππους και αυτονομία έως 470 km. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στην Ελλάδα τον Μάιο.

  • Mercedes-Benz E-Class

Η νέα γενιά της E-Class θα αποκαλυφθεί πριν το καλοκαίρι και αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές φθινοπώρου. Το νέο μοντέλο θα βασιστεί αισθητικά στη νέα S-Class (φωτο), ενώ στο εσωτερικό οι οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του infotainment θα μεγαλώσουν και θα φτάνουν έως και 11,9’’ και 12,9’’ αντίστοιχα. Η γκάμα κινητήρων θα αποτελείται αποκλειστικά από υβριδικά σύνολα, mild hybrid και plug-in hybrid. Ειδικά στις εκδόσεις PHEV η ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να φτάνει ακόμη και τα 130 km. Το νέο μοντέλο θα εξοπλίζεται επίσης με αερανάρτηση αλλά και ενεργητική τετραδιεύθυνση.

  • Mercedes-AMG GT Coupe

Στο τέλος του έτους αναμένουμε στην Ελλάδα ένα από τα πιο εντυπωσιακά νέα μοντέλα του 2023. Η Mercedes-AMG GT Coupe θα αποκαλυφθεί βέβαια πολύ νωρίτερα και αναμένεται να κάνει αίσθηση τόσο με την εμφάνισή της όσο και με την απόδοσή της. Εν αναμονή λοιπόν για τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες του σπορ μοντέλου από τη Στουτγάρδη.

  • Microlino

To Microlino είναι ένα microcar σχεδιασμένο στην Ελβετία ειδικά για χρήση στο κέντρο των μεγαλουπόλεων και εντάσσεται στην κατηγορία των ελαφριών ηλεκτρικών οχημάτων L7e. Ζυγίζει μόλις 500 κιλά και διαθέτει δύο θέσεις και πορτμπαγκάζ 230 λίτρων. Η αυτονομία του φτάνει έως και 230 km και η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 90 km/h. Στην Ελλάδα το Microlino θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο τρίμηνο του 2023, από το δίκτυο καταστημάτων της Kosmoride.

  • Nissan Ariya

Το Ariya, το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό SUV που έχουμε οδηγήσει στη Σουηδία, επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της Nissan. Στην Ελλάδα τα πρώτα αυτοκίνητα έφτασαν στα τέλη Ιανουαρίου, αν και οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει από το περασμένο φθινόπωρο – δείτε εδώ τις τιμές. Η γκάμα του Ariya αποτελείται από τρεις εκδόσεις: Ariya 2WD 63kWh με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ισχύ 218 ίππων και αυτονομία έως 403 km, Ariya 2WD 87kWh με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ισχύ 242 ίππων και αυτονομία έως 533 km και Ariya e-4ORCE AWD 87kWh με τετρακίνηση, ισχύ 306 ίππων και αυτονομία έως 500 km. Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση SUV ξεχωρίζει επίσης για το premium εσωτερικό με τις δύο οθόνες 12,3’’ και την πλούσια παλέτα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας.

  • Opel Astra Electric

Πρόκειται για το τρίτο επιβατικό μοντέλο της Γερμανικής εταιρίας που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, μετά τα Corsa-e και Mokka-e, αλλά και το το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής. Το νέο Astra Electric θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το καλοκαίρι του 2023, ως πεντάθυρο χατσμπακ και Sports Tourer (SW). Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων που τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, με μέση αυτονομία 416 km. Ελάχιστα τροποποιημένο σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου είναι το εσωτερικό. Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ προσφέρει στον οδηγό τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ διαθέτει και λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας.

  • Opel Astra GSe

Τα Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe διαθέτουν τεχνολογία Plug-in Hybrid και διακρίνονται για τον σπορ χαρακτήρα τους, τόσο σε εμφάνιση όσο και στην οδήγηση. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει 225 ίππους, ενώ σύμφωνα με την Opel εξαιρετικά χαμηλή είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου: 1,1-1,2 l/100 km, με τις εκπομπές CO2 να είναι αντίστοιχα 25-26 g/km. Εμφανισιακά, στον σπορ χαρακτήρα συμβάλλουν στοιχεία όπως οι ζάντες αλουμινίου 18”, ο ειδικός εμπρός προφυλακτήρας, καθώς και το έμβλημα GSe στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ εμπρός καθίσματα με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR. Το Astra GSe αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάιο.

  • Opel Grandland GSe

Το σπορ υβριδικό SUV της Opel είναι το τρίτο μοντέλο της σειράς GSe μετά τα Astra και Astra Sports Tourer. Συνδυάζει έναν 1.6 Turbo βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες, έχει συνδυαστική απόδοση 300 ίππων και ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,1’’. Ο σπορ χαρακτήρας του κορυφαίου Grandland ενισχύεται από τον διάκοσμο και τον εξοπλισμό, αλλά και από τις αντίστοιχες ρυθμίσεις ανάρτησης και πλαισίου. Το νέο Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 2023.

  • Opel Corsa facelift

Το Γερμανικό σουπερμίνι αναμένεται τον Σεπτέμβριο με αισθητικές αλλαγές αλλά και με αναβαθμίσεις στους κινητήρες, καθώς πρόκειται σύμφωνα με πληροφορίες να αποκτήσει το νέο mild hybrid σύστημα κίνησης του ομίλου Stellantis. Το σύστημα Hybrid 48V αποτελείται από έναν κινητήρα turbo βενζίνης 1.2 PureTech που αποδίδει 100 ίππους ή 136 ίππους και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW. Το σύστημα υπόσχεται αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη έως και 15% κατανάλωση καυσίμου. Ταυτόχρονα θα δούμε και το ανανεωμένο ηλεκτρικό Corsa-e με υψηλότερη ισχύ (156 PS) και αυτονομία (400 km περίπου).

  • Opel Rocks-e

Πρόκειται για ένα μικρό, διθέσιο ηλεκτρικό όχημα μηδενικών ρύπων που βασίζεται στο Citroen Ami και έχει μήκος 2,41 m και βάρος μόλις 471 kg. Το Opel Rocks-e μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 16 ετών με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (κατηγορία ΑΜ). Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 8 ίππων και η μπαταρία των 5,5 kWh επαναφορτίζεται πλήρως σε περίπου 4 ώρες μέσω μιας συμβατικής οικιακής πρίζας AC. Έχει αυτονομία έως 75 km με μία φόρτιση, τελική που ταχύτητα περιορίζεται στα 45 km/h και μικρό κύκλο στροφής μόλις 7,2 m. Οι πόρτες ανοίγουν αντίθετα η μία από την άλλη, ενώ το εσωτερικό είναι λιτό και εστιάζει στα βασικά και απαραίτητα, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και θήκη για smartphone το οποίο παίζει το ρόλο του infotainment χάρη και στην εφαρμογή “myOpel”. Το Opel Rocks-e αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο.

  • Peugeot 408

Το νέο 408 ξεχωρίζει με τη σιλουέτα αιλουροειδούς, διακρίνεται από μοναδική γοητεία και υπόσχεται υψηλή απόδοση, οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία. Με μήκος 4,69 m προσφέρει αξιοζήλευτη ευρυχωρία, ενώ το μεγάλο πορτμπαγκάζ έχει όγκο 536 λίτρα. Το ολοκαίνουριο οικογενειακό της Peugeot αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά στις αρχές Φεβρουαρίου με αρχική τιμή κάτω από 40.000 €. Η γκάμα θα περιλαμβάνει αρχικά δύο επιλογές plug-in hybrid 1.6 Turbo με 180 και 225 ίππους και μία βενζινοκίνητη 1.2 Turbo με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Αργότερα θα ακολουθήσει και το αμιγώς ηλεκτρικό E-408.

  • Peugeot E-308

Η γκάμα του νέου Peugeot 308 εμπλουτίζεται με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-308, η οποία θα είναι διαθέσιμη το β΄ εξάμηνο του 2023 τόσο σε hatchback και SW αμάξωμα. Ο ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, αποδίδει ισχύ 156 ίππους και ροπή 260 Nm, ενώ η αυτονομία θα είναι πάνω από 400 km, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Η Peugeot κάνει μάλιστα λόγο για κορυφαία για την κατηγορία οικονομία, με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τις 12,7 kWh/100 km. Στο εσωτερικό συναντάμε το τελευταίας γενιάς Peugeot i-Cockpit, το οποίο διακρίνεται για το μικρής διαμέτρου, θερμαινόμενο τιμόνι, τον τρισδιάστατης απεικόνισης ψηφιακό πίνακα οργάνων που μπορεί να εξατομικευθεί και να διαμορφωθεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, καθώς και την κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών για το προηγμένο infotainment i-Connect Advanced.

  • Peugeot 208 facelift

Το best seller της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2022, το μοντέλο που κατάφερε να εκθρονίσει το VW Golf από την κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη, πρόκειται να δεχθεί το πρώτο του facelift. Με την εμφάνιση να αποτελεί ένα από τα δυνατά στοιχεία του Γαλλικού σουπερμίνι, οι αισθητικές αλλαγές αναμένονται να είναι περιορισμένες. Μεγαλύτερες θα είναι οι αναβαθμίσεις στους κινητήρες, καθώς στη γκάμα θα προστεθεί μια νέα ήπια υβριδική έκδοση (MHEV 48V). Το υβριδικό σύστημα θα αποτελείται από έναν κινητήρα turbo βενζίνης 1.2 PureTech που αποδίδει 100 ίππους ή 136 ίππους και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW. Το υβριδικό 208 θα προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη έως και 15% κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, αναμένεται και το ανανεωμένο ηλεκτρικό e-208 με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και βελτιωμένη κατανάλωση ενέργειας, μόλις 12 kWh/100 km κατά μέσο όρο, που συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία 400 km.

  • Renault Austral

Το Austral, το νέο SUV που αντικαθιστά το Kadjar, ξεχωρίζει για το πλήθος νέων τεχνολογιών και τα υβριδικά μοτέρ βενζίνης απόδοσης από 130 έως 200 ίππους. Το μήκος ξεπερνά ελάχιστα τα 4,5 μέτρα και προσφέρει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (430-575 λίτρα). Στο φουτουριστικό εσωτερικό πρωταγωνιστούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12’’, το head-up display 9,3’’ και η κάθετη οθόνη αφής 12’’ που υιοθετεί το λογισμικό OpenR Link, με πλήρη συνδεσιμότητα και ενσωματωμένες τις υπηρεσίες και εφαρμογές της Google. Ανάμεσα στις 32 τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού ξεχωρίζουν η υψηλής ευκρίνειας εικόνα από τις περιμετρικές κάμερες 360 μοιρών που απεικονίζεται στην κεντρική οθόνη και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced που συμβάλλει στην κατευθυντικότητα επιτρέποντας στους πίσω τροχούς να στρίβουν μέχρι ενός -ηλεκτρονικά ελεγχόμενου- σημείου. Το νέο Renault Austral έρχεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του ‘23.

  • Renault Clio facelift

Το ανανεωμένο Clio αναμένεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι με αλλαγές στην εμφάνιση και στα μηχανικά μέρη. Το εμπρός μέρος θα διαφοροποιηθεί αρκετά από το τωρινό Clio, θα αντλεί έμπνευση από τα νέα μοντέλα της Renault (Megane, Austral), ενώ θα αποκτήσει και το νέο λογότυπο της μάρκας. Αν και δεν υπάρχει επίσημη σχετική ενημέρωση, το Γαλλικό σουπερμίνι αναμένεται να διατηρήσει τις εκδόσεις E-TECH Hybrid και LPG (υγραερίου), ενώ είναι πιθανό να αποκτήσει και ήπια υβριδικές εκδόσεις (MHEV).

  • Silence S04

Τo Silence S04 δεν είναι ένα κανονικό αυτοκίνητο. Είναι ένα μικρό τετράτροχο όχημα (τετράκυκλο ή quadricycle) που είναι ηλεκτρικό και έχει θέσεις για δύο επιβάτες (οδηγό-συνοδηγό). Το μικρό όχημα θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα στο 2023, αν και παραμένει ακόμη άγνωστο το πότε ακριβώς. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 19 ίππους και η αυτονομία φτάνει τα 149 km. Το μήκος του είναι μόλις 2,33 m και ο χώρος αποσκευών αρκετά μεγάλος, με όγκο 313 λίτρα. Διαθέτει δύο μπαταρίες των 5,6 kWh η καθεμία που μπορούν να αφαιρεθούν και να μεταφερθούν με τρόλεϊ έτσι ώστε να φορτιστούν σε μια απλή πρίζα, στο σπίτι ή στο γραφείο.

  • Skoda Enyaq RS iV

Πρόκειται για την σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Skoda. Όπως και το Enyaq Coupe RS iV, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα στον μπροστινό και ένα στον πίσω άξονα, που προσφέρουν τετρακίνηση και συνολική απόδοση 300 ίππων και 460 Nm. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h, 20 km/h παραπάνω από τα υπόλοιπα μοντέλα ENYAQ iV. Η μπαταρία των 82 kWh προσφέρει αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων και φορτίζεται με μέγιστη ισχύ 135 kW. Το εσωτερικό διακρίνεται για την μοντέρνα σχεδίαση, το σπορ στυλ, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τους μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (585 λίτρα). Το Skoda Enyaq RS iV αναμένεται στην ελληνική αγορά μέχρι τον Απρίλιο.

  • Toyota Corolla facelift

Η δημοφιλής Corolla δέχτηκε ένα facelift με μικρές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμισμένη άνεση, ασφάλεια και συνδεσιμότητα αλλά και πιο δυνατούς υβριδικούς κινητήρες. Το ιαπωνικό μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος: 5θυρο Hatchback, Sedan και Touring Sports (SW). Οι αλλαγές εξωτερικά είναι μεν ευδιάκριτες αλλά όχι ιδιαίτερα μεγάλες, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και μεγαλύτερη οθόνη infotainment 10,5 ιντσών. Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές στους κινητήρες. Τόσο ο βενζινοκινητήρας των 1,8 λίτρων όσο και ο 2λιτρος συνδυάζονται με το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα (full hybrid) της Toyota και με ελαφρύτερη μπαταρία. Η απόδοση του 1.8 ανέβηκε από τους 122 στους 140 ίππους, ενώ του 2.0 στους 196 από τους 184 ίππους. Βελτιωμένο, τέλος, είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Toyota T-Mate.

  • Toyota Prius

Το ολοκαίνουριο Prius 5ης γενιάς θα διατίθεται αποκλειστικά ως plug-in hybrid. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να φορτίζει τη μπαταρία του τόσο εν κινήσει αλλά και στην πρίζα, για να προσφέρει αυξημένη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο εμπρός και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 223 ίππους και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 69 km. Μάλιστα, προαιρετικά υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης ηλιακών κυψελών στην οροφή για τη φόρτιση της μπαταρίας με ηλιακή ενέργεια. Το εσωτερικό υιοθετεί μία μίνιμαλ αισθητική και προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, χάρη και στο μακρύτερο μεταξόνιο. Υπάρχουν δύο οθόνες, μία 7’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’ και μία για το infotainment. Το νέο Toyota Prius θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το β’ τρίμηνο του 2023.

  • Volkswagen ID.7

Το ID.7 είναι η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen και βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ. Το μεγάλο μεταξόνιο των σχεδόν 3 m υπόσχεται κορυφαίους χώρους, ενώ επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι η μεγάλη αυτονομία που φτάνει έως και 700 km με μία πλήρη φόρτιση. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, το αναβαθμισμένο head-up display και το infotainment με οθόνη αφής 15’’ με βελτιωμένο χειρισμό. Το Volkswagen ID.7 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τον Δεκέμβριο.

  • Volkswagen ID.3 facelift

Το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 πρόκειται να δεχθεί μια ανανέωση μέσα στην άνοιξη και να έρθει στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο. Οι αλλαγές θα αφορούν τόσο την εξωτερική σχεδίαση (καπό, προφυλακτήρες), όσο και αναβαθμίσεις στο λογισμικό του οχήματος και στο εσωτερικό, όπου είναι πιθανόν να μεγαλώσει η οθόνη του συστήματος infotainment στις 12’’ (από 10’’). Όσο για τα συστήματα κίνησης, δεν αναμένουμε να συμβούν πολλά.

  • Volkswagen Amarok

Το νέο pick-up της VW αποτελεί καρπό συνεργασίας με τη Ford και θα είναι διαθέσιμο ως τετράθυρο διπλοκάμπινο (DoubleCab) και δίθυρο με μονή καμπίνα (SingleCab). Το νέο Amarok έχει μήκος 5.350 mm και μακρύ μεταξόνιο 3.270 mm που υπόσχεται μεγάλους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Εκτός από ευρύχωρο, το σαλόνι του νέου Amarok δίνει έμφαση στο ντιζάιν και διαθέτει δύο οθόνες: έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών ή το πλήρως ψηφιακό “Digital Cockpit” των 12’’, και μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, σε κάθετη διάταξη τύπου tablet στο κέντρο του ταμπλό, 10’’ ή 12’’. Αυξημένος είναι τόσο ο χώρος φόρτωσης (καρότσα) όσο και το οφέλιμο φορτίο (1,16 τόνοι). Οι κινητήρες diesel αποδίδουν, ανάλογα με την έκδοση, από 170 έως 250 ίππους.

  • Volvo EX90

Tο ολοκαίνουριο, μεγάλο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Σουηδικής εταιρίας είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται προς το τέλος της χρονιάς με αρχές του 2024. Το εντυπωσιακό EX90 διακρίνεται κυρίως για τις προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που ενσωματώνει, με αιχμή του δόρατος τις κάμερες, τα ραντάρ και το Lidar. Στο απέριττο και ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη 14,5’’, ενώ μπορούν να καθίσουν έως και 7 επιβάτες. Αρχικά το EX90 είναι διαθέσιμο σε δύο τετρακίνητες εκδόσεις με μεγάλη μπαταρία 111 kWh, την EX90 Twin Motor με 408 ίππους και μέση αυτονομία 600 km και την EX90 Twin Motor Performance με 517 ίππους και μέση αυτονομία 590 km.

  • Volvo XC40 & C40 ΜΥ23

Τα Model Year 2023 (MY23) C40 Recharge και XC40 Recharge αναμένονται στη χώρα μας τον Ιούλιο με σημαντικές αλλαγές στα συστήματα κίνησης. Η σημαντικότερη αφορά στις εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα, οι οποίες από προσθιοκίνητες γίνονται πισωκίνητες! Θα υπάρχουν εκδόσεις Single Motor με 238 ίππους και αυτονομία 460-476 km, Single Motor Extended Range με 252 ίππους και αυτονομία 515-533 km, καθώς και Twin Motor AWD με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 160 PS εμπρός και έναν 250 PS πίσω και με αυτονομία έως 507 km.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

LIFESTYLE

“Δεν μετανιώνω για τίποτα. Όταν ήρθαν και με χτύπησαν οι τρεις μπράβοι, οι επιλογές μου ποιες ήταν;”. Δηλώσεις που θα συζητηθούν έκανε ο Light...

ΕΛΛΑΔΑ

Ύστερα από την πολιτική κόντρα για τις τιμές του ελαιολάδου και της φέτας, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης...

ΕΛΛΑΔΑ

Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα το πρωί, στις 07:30, από ανακοπή, η σύζυγος του Μανώλη Μαυρομμάτη, Ρένα Βενιέρη, η οποία νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Την περασμένη εβδομάδα, η Google παρουσίασε τη μεγαλύτερη αλλαγή στη μηχανή αναζήτησής της τα τελευταία 25 χρόνια, στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί τη Microsoft...