ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ένα καινούριο Honda για τον Μαξ Φερστάπεν

Ένα καινούριο “παιχνίδι” που μπαίνει στην πρίζα έχει πλέον για να κυκλοφορεί καθημερινά ο Μαξ Φερστάπεν. Πρόκειται για μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού Honda e.

Μπορεί η ιαπωνική εταιρία να έχει αποχωρήσει επίσημα από τη Formula 1, ωστόσο διατηρεί ακόμη σχέσεις με τη Red Bull αφού κατασκευάζει τους κινητήρες της αυστριακής ομάδας, οι οποίοι αποτελούν άλλωστε εξέλιξη του περσινού μοτέρ της Honda που συνέβαλε στην κατάκτηση του τίτλου από τον Φερστάπεν.

Το Honda e Limited Edition θα παραχθεί σε μόλις 50 αυτοκίνητα και ξεχωρίζει από το ιδιαίτερο εξωτερικό χρώμα Premium Crystal Red που έρχεται σε αντίθεση με τις γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα και τις μαύρες ζάντες των 17 ιντσών.

Την κίνηση δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας 154 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρία 35.5 kWh και έχει αυτονομία έως 220 km με μία πλήρη φόρτιση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μαξ Φερστάπεν φωτογραφήθηκε με το νέο του Honda e στην Ιταλία, λίγες μέρες πριν το Γκραν Πρι της Ίμολα. Ο Ολλανδός σχολίασε σχετικά για το καινούριο ηλεκτρικό του αυτοκίνητο: “Το Honda e Limited Edition είναι αξιολάτρευτο. Έχει μοντέρνα εμφάνιση, είναι κόμπακτ και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση. Είναι ένα εξαιρετικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την πόλη”.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Την απόφαση για διοργάνωση κινητοποίησης την Τρίτη 30 Απριλίου στη 1μμ ανακοίνωσε η ομάδα πρωτοβουλίας γονέων και πασχόντων Μεσογειακής Αναιμίας Παίδων «Αγία Σοφία», στο...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εντείνουν την προεκλογική τους δραστηριότητα οι αρχηγοί των υπόλοιπων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Την αναγέννηση του ΕΣΥ έθεσε ως προτεραιότητα ο Νίκος Ανδρουλάκης, κατά την...

ΔΙΕΘΝΗ

Ο Σεργκέι Μινγκαζόφ, δημοσιογράφος που εργάζεται για τη ρωσική έκδοση του Forbes, συνελήφθη ως ύποπτος για διάδοση ψευδών ειδήσεων σχετικά με τον ρωσικό στρατό,...

LIFESTYLE

“Δεν μπορείς να βαφτίζεις ένα παιδί επειδή έχεις κάνει μία αμαρτία και το κάνεις για εσένα για να ξεπλύνεις την αμαρτία σου και μετά...

Copyright © 2020 Editorial.gr

Exit mobile version