Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τα 5 μυστικά του κινητήρα του νέου Ford Ranger Raptor

Το νέο Ford Ranger Raptor εντυπωσιάζει, όχι μόνο σε εμφάνιση και σε δυνατότητες εντός και εκτός ασφάλτου. Το “πολεμικό” pick-up της Ford διαθέτει έναν νέο, εντυπωσιακό σε δυνατότητες και τεχνολογία κινητήρα με ιδιαίτερα υψηλή απόδοση.

Αυτά είναι τα πέντε μυστικά του μοτέρ που κινεί το κορυφαίο Ranger.

  1. Ο twin-turbo 3.0 V6 EcoBoost βελτιστοποιήθηκε ειδικά για την περίσταση από τους… μαέστρους της Ford Performance. Χρησιμοποιεί ως καύσιμο τη βενζίνη και αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 PS και ροπή στρέψης που φτάνει τα 491 Nm.
  2. Ο V6 διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη-σιδήρου, που είναι περίπου 75% ισχυρότερο και έως 75% πιο άκαμπτο από το σίδηρο που χρησιμοποιείται στις παραδοσιακές μεθόδους χύτευσης.
  3. Η Ford Performance εξασφάλισε ότι ο κινητήρας του νέου Ranger Raptor προσφέρει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού στο πάτημα του γκαζιού, σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Το νέο σύστημα anti-lag, το οποίο διατίθεται στο πρόγραμμα Baja, διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών για έως και 3 δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, επιτρέποντας έτσι ταχύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών ή στις αλλαγές σχέσεων όταν ο οδηγός πατήσει ξανά το γκάζι.
  4. Ο βενζινοκινητήρας του Raptor είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένου αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.
  5. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργό σύστημα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 επιλέξιμα προφίλ, τα οποία προσφέρουν στο νέο Ranger Raptor τη δυνατότητα να προσαρμόσει τον “φωνητικό” του χαρακτήρα. Ο οδηγός μπορεί έτσι να επιλέξει τον ήχο κινητήρα που προτιμά πιέζοντας απλά ένα μπουτόν στο σπορ τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις παρακάτω ρυθμίσεις:
  • Quiet – δίνει προτεραιότητα στον αθόρυβο χαρακτήρα έναντι των επιδόσεων και του έντονου ήχου προκειμένου να μην ενοχλεί τους γείτονες νωρίς το πρωί.
  • Normal – το προφίλ αυτό προορίζεται για καθημερινή χρήση και προσφέρει έναν ήχο εξάτμισης που κάνει αισθητή την παρουσία του, χωρίς να είναι υπερβολικά δυνατός για χρήση στο δρόμο. Το προφίλ αυτό χρησιμοποιείται “by default” στα προφίλ οδήγησης Normal, – Slippery, Mud/Ruts και Rock Crawl.
  • Sport – προσφέρει μία πιο δυνατή και δυναμική χροιά.
  • Baja – το πιο εντυπωσιακό προφίλ ήχου τόσο σε ένταση όσο και σε χαρακτήρα, καθώς σε αυτό το πρόγραμμα το σύστημα εξαγωγής συμπεριφέρεται περισσότερο ως ελεύθερη εξάτμιση. Προορίζεται μόνο για χρήση off-road.

Σημειώστε τέλος ότι ο γνωστός και καταξιωμένος για τις επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωσή του κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue bi-turbo της Ford θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο νέο Ranger Raptor από το 2023.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ερωτηματικά προκαλούνται από το πόσο «καθαρές» ήταν οι εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ και το κατά πόσο ο αριθμός των 150.000 ανθρώπων οι οποίοι ψήφισαν πλησιάζει...

ΕΛΛΑΔΑ

Πεντακόσιες ογδόντα μία ελληνικές ακτές, δεκαπέντε μαρίνες και έξι τουριστικά σκάφη κέρδισαν φέτος Γαλάζιες Σημαίες, φέρνοντας την Ελλάδα για ακόμα μία φορά στην 2η...

ΕΛΛΑΔΑ

Στη σύλληψη ενός 46χρονου αλλοδαπού προέβησαν, απογευματινές ώρες τις 13/05/2022, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας για παράβαση του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (Ν.2960/2001).   Εντοπίστηκε...

ΕΛΛΑΔΑ

Στη δεκαετία του 1960, οι επιδημιολόγοι που μελετούσαν τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις των ασθενών που προσβλήθηκαν από την ισπανική γρίπη του 1918, άρχισαν να παρατηρούν...

Copyright © 2020 Editorial.gr