Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

LIFESTYLE

Η Κατερίνα Γκαγκάκη μίλησε στο «Happy Day» για την πρεμιέρα του «TV Queen» και τα αρνητικά σχόλια, με την ίδια να αναφέρει μεταξύ άλλων...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το έγγραφο IEEP καθιστά σαφές ότι οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και οι μη βιώσιμες γεωργικές πρακτικές μειώνουν ήδη την παραγωγή ελιών, πατάτας και...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στο Φαρμακονήσι μετέβη ο υπουργός Άμυνας, Νίκος Δένδιας, όπου συναντήθηκε με στελέχη και οπλίτες στο φυλάκιο. Στην επίσκεψή του, ο Νίκος Δένδιας συνοδεύθηκε από...

ΔΙΕΘΝΗ

Αν και η θεραπεία με κύτταρα CAR-T έχει ερευνηθεί εδώ και δεκαετίες, τα φάρμακα χορηγούνται στην Ισπανία για μόλις τέσσερα χρόνια, ανοίγοντας ορίζοντες για...